• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • KKC

Englali: Ni kommer klara er gallant!! vi har högre månadsutgift och först var jag mammaledig och nu är a pappaledig och det funkar utmärkt! vi får ut ca 30 000kr/mån just nu... självklart inget lyxliv men vi klarar oss. snart börjar a jobba och jag ska plugga = förmodligen mindre pengar... får se hur det går då....
    Men jag tycker inte att du ska ha ångest!! sen så anpassar man sig lätt efter plånboken..

Anja: Jag förstår dig med!! Hade oxå blivit jätte jätte ledsen!! Förstår att D blev ledsen för att du inte "såg" allt annat han gjort men när en sån sak händer då får man bli arg o ledsen!! speciellt efter en skit dag!!

• Pumpkin

Hallå tjejer!

Då var man hemma igen. Blev lite ändrade planer hastigt och lustigt igårkväll, så vi hamnade hos mina föräldrar istället för i Uppsala och vi har haft det så mysigt! Och idag har vi varit och shoppat lite och sen grattat Ia en dag i förskott, käkat middag med dem och snackat massa skit

Englali: GRATTIS till huset! Försök glädja dig nu, ni kommer att klara det alldeles utmärkt! Och så härligt att höra vad läkarna sagt om din mamma

Anja: Jag förstår dig precis, helt och fullt!

• Englali

Bellanote: Jo jag vet, vi betalar ungefär lika mkt idag. Det blir en 500-1000 kr mer i månaden för huset så vi kommer inte känna av det jättemkt, men det är just det att lägenheten jag bor i kan jag ju säga upp när som helst, medans huset... där är jag fast. Haha... lite panik för att binda upp sig kanske!?! Men jag vet, vi betalar ju till oss själva och vi lär def. få tillbaka det här när/om vi säljer ngn gång...

Anja: Hahaha... MÄN!!!

• Bellanote

ja och framför allt påfrestande konstigt att alla bra stunder kan göra att man glömmer allt surhet och långsint som han kan va ibland. men det är la det som är kärlek

måste ju berätta min dröm inatt. kom till kyrkan i klänning Men hade glömt att åka till frissan och göra makeupen så satte i massa hår nålar så var det klart sen var ur ful och jätte nere. åh hade en klump sen i magen.

• KKC

ha! min m2b kan oxå vara så men jag tror jag äntligen börjar få upp ögonen på honom att man inte kan bete sig så, ska det vara sånt beteende så ska det iaf vara på lika villkor!

kill grej det där tror jag bestämt

• Anja 19 juli 2008

Englali

jag glömde ju säga hur glad jag blev att höra om din mamma. så skönt! du har rätt. Läkarna brukar inte ge falska förhoppningar. Om de säger så så är det verkligen vad de TROR. Härligt!

• KKC

nu till något annat..

Jag har fått klänningarna!! finns i galleriet... kommentar tack

• Anja 19 juli 2008

bellanote

haha weddingnerves fniss

• KKC

tänk bort min otrooooliga blekhet bara
    finns ingen bild på C i sin klänning för de bilder jag tog blev för stora för BT så det får bli nån annan gång...

annars så är jag jätte nöjd och den är otroligt välsydd och tyget är jätte fint! känns precis som en av klänningarna jag provade i en bröllopsbutik

• Anja 19 juli 2008

KKC

superfina klänningar!!!

Den sitter supersnyggt uppe vid bysten, men bak i ryggen ser den ut att vara lite stor (på profilbilden) så du skulle nog behöva gå t en sömmrska som tar in den exakt efter dig och dina mått. Är sällan man får det helt rätt när man beställer.

Men absolut, supervacker! Du ska väl ha underkjol i sen så den "lyfts" ut lite

Vill se foto på det oxå. Det blir så otroligt annorlunda, så effektfullt när man har underkjol

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.