Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
Jag tycker faktiskt det, när det handlar om en nära släkting/familjemedlem så kan man väl offra de få kronorna och åka? Speciellt när man redan sagt att man ska komma!
Jag tycker faktiskt det, när det handlar om en nära släkting/familjemedlem så kan man väl offra de få kronorna och åka? Speciellt när man redan sagt att man ska komma!
Fniss
Jag håller med Gallagher-trilogin trollband mig totalt!
Har läst någon till, dock ingen ur någon trilogi.
Jag är också fascinerad av Irland
Flammande Skyar tror jag att jag har läst, och den där dubbelboken har jag hemma hos mamma
En annan författare som jag älskar är Kristin Hannah, hon har en förmåga att låsa fast mig i hennes böcker.
Kristin Hannah skriver mkt om familjerelationer på olika sätt, väldigt fängslande och mycket man kan känna igen sig själv i osv. Den första boken jag läste av henne heter Sommaren hon återvände, ett familjedrama som skulle kunna hända vem som helst egentligen. Andra superbra böcker av henne är Som rosor i december, Angelas dotter och boken jag läser nu: En flicka som kallas Alice.
Då måste du ju läsa den Den är ruggigt bra tycker jag, hennes böcker får mig ofta att bli lite fuktig i ögat
Helt rätt! EN ledig dag, eller EN midsommarafton kan man väl lägga på sina nära och kära?!
Fniss