Inlägg från: Pumpkin
|
-
-
Anettan: Jag håller med Anja.
Anja: Det vill inte jag
Anne: Så fina ni är tillsammans!
KKC: Håller med de andra tjejerna, en tyllkjol som går ut allteftersom, precis som klänningen. -
Anja: Inte tycker jag att min tyllkjol är särskilt stel? Den är rätt skön faktiskt.
-
Tror det är den här jag har, men den tycker jag inte alls är särskilt stel http://shop.textalk.se/se/article.php?id=2197&art=300870
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-14 11:40:55 följande:Pumpkinnä tyll kan nog finnas i olika "mjukhet", men de tyllkjolar jag fick känna på hos dreambride (Lillys) det var riktigt stela. Dock gör de säkert att klänningen sitter mkt snyggt -
Nienna: Ses ikväll
Pärlplattan: See you l8er!
Himmel så HUNGRIG jag är!!! -
Jättefint! Gillar att rosetten sitter uppe i hörnet
Anettan73 skrev 2008-05-14 11:50:13 följande:Så nu har jag lagt in en ny bild -
Hmm, har för mig att det är ett snörre i midjan så att man kan spänna den mer om man så önskar.
KKC skrev 2008-05-14 11:54:07 följande:Nienna: Den underkjolen såg så stor ut, de på dreambride såg ut att passa min klänning bättre...(sen har jag aldrig handlat på e-bay)vad har du för storlek på din underkjol pumpkin?? det står att minsta storleken är 38... det blir nog lite stort för mig... eller? -
Ännu finare!
Anettan73 skrev 2008-05-14 12:00:44 följande:Ny bild inne!! -
KKC: Den skulle bli jättefin till! Även om jag personligen tror att det skulle bli bättre med briljantslipade diamanter
Bra juvelerare också, har bara hört positivt om dem. Priset låter bra, men 19 diamanter? Då måste det ju bli runt hela? Min har 9 och täcker knappt halva ringen. -
Nej, mina är också 0,02ct
Briljantslipade glittrar mer än prinsess, bara så du vet