• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Pumpkin
    Englali: Nå, jag försökte i alla fall
    Och nej, jag kan inte för mitt liv förstå det, trots att jag är sportfåne. Men tomt, ja, det är det ju förstås. Tur man har bröllop att se fram emot

Nu säger jag som aftonbladet.se: Godnatt Sverige!

Sov så gott tjejer, trots sorger och taskiga solister.
  • Englali

Hahaha... nej, jag är för hopplös. Tror inte det finns så många fler än ja, A och min pappa som är så galna!!
    Jag grät till nationalsången... ja, ni hör ju hur illa ställt dt är
    Jag ÄLSKAR fotboll, det är livet!
    Om några dagar, när allt känns lite ljusare igen, då ska jag fokusera på bröllop! (oh nej, ingen drama-queen här inte )

Natti natti tjejer!

• Flamora

Säkert inte, men man hade velat försöka iaf. Buhuuuu, vad tråkigt!!

Pumpkin skrev 2008-06-18 22:44:57 följande:
    Försök se det som jag gör: Holland i kvartsfinalen? Vem försöker vi lura - DET hade ALDRIG gått
  • Annim

God morgon tjejer!

Jag måste bara få spy ur mig min galla igen!

Tror ni inte svärmor är sur fortfarande!
    Förbannade jävla kärring rent ut sagt!
    Har försökt ringa dem i flera dagar pga att mellansonen fyller 4 år snart och jag ville kolla när de tänkt komma och fira honom.
    Men hon har vägrat svara i telefon. Så igår ringer N och pratar med svärfar, svärmor är sur som ättika.
    Så imorse vaknar N tidigt för han har haft svårt att sova.
    Han t.om gråter över den press han känner över att svärmor och jag inte är överrens och NU helt plötsligt vill han bjuda detta par som det diskuterats om. Innan har han hållt med mig.
    OK, säger jag! jag trodde inte du ville det.

Det enda jag ösnkar göra just nu är att tala om för kärringhelvetet att hon nu har sårat även sin son pga sin tjurskallighet och om hon tror att inte barnbarnen märkt deras frånvaro är hon fan i mej dummare än vad jag trodde.
    Barnen har ju frågat efter farmor och farfar som vi tidigare träffat minst en gång i veckan men inte träffat nu på 3 veckor.
    De bor ca 4km ifrån oss!!!

Jag är såååååå ARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Skit samma om hon är sur på mig, men när det går ut över sambon och mina barn då blir jag ar som ett lejon!!!

Ni får ursäkta att jag kommer hit ochspyr gallan, men jag måste få utlopp någonstans och när jag väl får tag i svärmor ska jag säge henne ett sanningen ord!

• Pumpkin
    Annim: Jag förstår att du är arg som ett bi!
  • Alvaereva

nu har det fixat sej
    vid 23:00 igår var en ny solist ordnad!
    tärnan skickar sin klänning från oslo och vi har skaffat fram en ny tärna i strl 36.

phuu...

igår var det jävligt turbulent här en stund. jag ville skita i alltihopa. men jag pratade med min andra tärna och mamma fixade ny solist. sen tog jag en dusch och gick o la mej.

FATTAS bara att nånting nytt händer nu.
    vi tyckte liksom det var jobbigt när häftapparaten pajade när vi skulle fixa festprogrammen. ni anar inte vilken press det var igår när allt detta hände inom loppet av ett par timmar.

• Pumpkin
    Ina: Tur att det löste sig i alla fall, även om det naturligtvis inte var det optimala.

Nu har jag mailat vår fotograf för att gå igenom detaljerna lite mer, vi har ju inte hörts på några månader
  • Anettan73

Morrn på er...

Har är det fullt upp hemma..

Alva- Så skönt att det löste sig. Berättade det för sambon igår och han bara skakade på huvudet och sade inget mer. Hela hans min berättade vad han tänkte...

Har varit o handlat inför midsommar. Ska ha folk här hemma. Så även på lördagen. Sen på söndagen är vi hembjudna till frissan på middag... Skönt!!!!

Ska börja städa snart oxå.. Så jävla (sorry) tråkigt. Fast inte lika tråkigt som matchen. Slutade med att jag somnade... Blev så himla irriterad. Ljungberg ala känning... Skicka han någonstans... Larsson söt med det är allt... Sidleds Daniel kan bara passa bakåt och åt sidled. Passar han fram så går den bara i sidled... Blir skogs tokig... Förbundskaptenen??? Ta bara bort honom... Han e en tönn liten varelse som inte borde finnas innom fotbollen...

• Anettan73

Shit jag trodde att jag hade den värsta svärmodern... Fast hon var iofs inte så innan hon blev sjuk. Nu e hon så dryg och jag mår sååå dåligt av att säga det för jag gillade verkligen henne innnan. Nu e hon en fet finne i röven 90% av tiden man träffar eller pratar med henne. Ska styra o ställa. hon ville med bestämma vem vi skulle bjuda. Och vi sade att får vi ett återbud så kan vi bjuda dom, men inte annars. Vi umgår inte med dom ju... Men det gör Tobbes förldrar. Så vi har haft sådana diskutioner. Och nu visar det sig att dom inte har osat 100% än för dom hade biljetter till Fredrikdals teatern eller vad dusan det vad... Så dom får se... Amen va fan menade jag på. Då kommer dom inte helt enkelt. För kan man inte bestämma sig nu så kan det vara. Jag o Tobbe och hans far fick frispel... Nu struntar jag i dom. Har inte satt upp dom på bordsplacering eller något...

• Nienna

Här tror vi att Zlatan var mutad av ryska maffian eller nåt, alla hans passningar gick fel, han visade att han skulle springa på passningar men gjorde det ändå inte och när matchen var slut stod han och pratade med ryska tränaren och tog honom i hand och flinade! Starka bevis!!!

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.