Inlägg från: Monken |Visa alla inlägg
  • Monken

Juni 2008 Del 4

Ja, jag hoppas det... Fick dessutom lite ringnoja nyss när jag såg en såå fin bild i en annan tråd! Men sansade mig. Jag tycker ju verkligen om min ring! Var tvungen att lägga in en ny bild i galleriet så kändes det bättre.

Det märks i mitt inre att det inte är många dagar kvar nu... Hur ska dagarna innan bli när jag har fjärilar i hela mig nu??

• Monken

Tack!! Och du har så rätt!!! I allt Vill absolut inte ha någon annan man. Det finns ju inte någon bättre man för mig än den jag kommer att gifta mig med!

I morgon har vi bestämt oss för att bara softa. Ska gå omkring inne i stan och bara ha det bra i solen. Båten Götheborg (stavning??) har ju kommit hit och hon är så vacker på bild att jag skulle vilje se henne i verkligheten!!!

• Monken

Det var ju en jättekul idé ju!!! Det är ju något som alla uppskattar!!

• Monken

Visst lät det klockrent med kapsymöppnarna!! Önskar att trixie hade kommit på det tidigare och skrivit det här så jag hade tid att härmas

Jag kan tänka mig att det kommer att vara jättemycket folk vid båten... men det ska bli kul att se en så stor båt (skepp?) på nära håll!!

Jag har roat mig nu på morgonen att skriva min blivande namnteckning. Det är ju svårt ju!!

• Monken

Lilla Puh78 skrev 2008-06-03 20:44:03 följande:

Nästa gång jag gifter mig anlitar jag en bröllopskordinator...
    Nästa gång...??? En gång per liv är det vil som gäller??
  • Monken

Vi turades också om att bli nervös innan, men så fort vi började gå in i kyrkan var all nervositet som bortblåst och vi bara njöt!

• Monken

trixie, vad trist!!!! Vi träffade vår präst så sent som 3 dagar innan, vilket kändes rätt skönt ändå. Allt vi pratat om då fanns så färskt kvar i minnet när det väl var dags!

• Monken

jajjamensan, det är väl det enda man vet säkert om den dagen!! Så länge båda två säger "ja" är ju kalaset i hamn!! Mitt "ja" blev nog mest ett litet pipande eftersom lyckotårarna bara rann hyela tiden... Men trots ett litet pip så är jag Hans Hustru idag...

• Monken

usch, krya på dig!!

Vad skönt att prästen hörde av sig! Det ordnar sig ska du se!!

• Monken

Jag var supergnällig dagarna före bröllopet pga att jag var en smula stressad, det kändes inget kul alls!

Håller med BlivandeFruJohansson, ring upp prästen!

• Monken

SeTa, lycka till i morgon!! Kom ihåg att njuta!!! Välkommen efter som äkta maka och hustru!

trixie, helt rätt! Resten av världen har inte en blekaste aning om hur mycket det kan vara att ordna. Det är därför vi finns här för varandra ju!!

• Monken

misstrixie, det är rätt inställning!! Det ordnar sig ska du se!! Det skulle ju i alla fall bli helt underbara kort... med pyjamas och pailjotter menar jag.

• Monken

SeTa och värmlandsbruden, GRATTIS!!! Ser fram emot bilder!!

• Monken

Jättefina bilder!!

SeTa skrev 2008-06-16 09:40:58 följande:
    Nu ska galleriet synas!
  • Monken

Vad trist!!! När ni väl träffar honom får han ju se till att vara extra sympatisk och bra med tanke på att han är så svår att få tag på nu innan!!!

misstrixie skrev 2008-06-16 10:08:05 följande:
    Rapport i jakt på prästen: Har nu hans telefonnummer till kontoret som även är kopplat till mobilen - inget svar.
  • Monken

Grattis!!! Visst känns allt underbart!!! Jag väntar också med spänning på massa vackra bilder!!

Svar på tråden Juni 2008 Del 4