Juni 2008 Del 4
Vi ska träffa kantorn i mrogon och prata lite musik, ska bli kul!! Vi ska träffas i kyrkan och jag antar att hon kommer att provspela lite för oss. Snacka om hög mysighetsfaktor!
Ska provsitta in mina skor nu hela helgen!
Vi ska träffa kantorn i mrogon och prata lite musik, ska bli kul!! Vi ska träffas i kyrkan och jag antar att hon kommer att provspela lite för oss. Snacka om hög mysighetsfaktor!
Ska provsitta in mina skor nu hela helgen!
Nu och för alltid... Vad fint! Gör det nåt om vi härmas lite?
Nu har jag börjat sitta in mina skor
Idag var vi och träffade kantorn och pratade igenom musiken och det kändes jättebra! Vi bestämde att vi ska ha A Trumpet volontary som ingång och sedan ska vi ha en utmarsch som jag inte kan skriva här eftersom det finns gäster som läser lite härinne... Man vet aldrig ju.
Vi ska inte ha någon solist, utan organisten ska spela ett musikstycke som heter Skärgårdsidyll. Hon föreslog det själv och provspelade det för oss. Det var otroligt mysigt att sitta där uppe på läktaren och lyssna på musiken som ska spelas på vår vigsel!!!
Ja, den är jättevacker på orgel!! På trumpet är den oslagbar, men vi känner ingen som spelar trumpet, så det blir orgel!
misstrixie, vad svårt att bestämma tårta!! Vi ska inte ha tårta, ska ha chokladbiskvier istället så vi slippet ta beslut om det
Blir tänderna bra?
Lilla Puh78, mmmmmmmmm nu vill jag också ha en White Lady ju!! Vi ska ju ha chokladbiskvier som jag och min ena tärna ska åka till Gävle till min andra tärna och baka om 2 veckor. Men en White lady låter ju fantastiskt gott!!!
Berätta om menyförslaget. Vill höra!
Sen väntar jag med spänning på bilder på diademet!
När det gäller sminket ska jag ska göra det själv, har redan nästan allt jag behöver. Jag har bokat in en sminkrådgivning hos Face och då får man köpa produkter för samma pris som rådgivningen kostar. Har just upptäckt Face's produkter och de är ju jättebra!!!
SeTa, välkommen hit! Kul att läsa att det går att planera på kort tid också!!!
Vad kul!!!
BlivandeFruJohansson, jag gav upp i försöket att få min klänning att sitta perfekt "av mig själv" Den befinner sig just nu hos sömmerskan och blir utsydd nån cm eller två...
SeTa, jag har en axelbandslös Bh som sitter helt perfekt! Jag har köpt den på Change och om jag inte missminner mig finns det Change i Göteborg...
pallesj, jag har aldrig använt tandblekning, men om det står att du ska vara försiktig kanske du ska rådfråga en tandhygienist eller så innan...?
btw, sitter in mina skor ikväll igen... Tänk, om 7 veckor sitter jag och min älskade på vår bröllopsmiddag...
Vi har vårt osa om 10 dagar och har fortfarande 8 som inte svarat alls... jag vill veta jag vill veta jag vill veta jag vill veta!!!!! Vill ju kunna sätta igån med bordsplaceringen, placeringskort och så. Ju.