Vi får skita i allt.....HJÄLP
Hittar inte den andra tråden....
Hittar inte den andra tråden....
ÄLSKADE ÄLSKADE VÄNNER!
om 2 veckor vaknar vi upp som man och hustru - helt tack vare er!!!!!!!
TJOHO!!
Allt känns så kul!
jag har till och med blivit Hippad!!! SÅ roligt!
jag är så glad!!
HURRA!
Kram i massor
Ok till hippandet!
Jag jobbade i torsdags som vanligt, kom hem väldigt stressad för att jag skulle ha 4 vänner på bokklubb hos mig 18:00. Städade som en idiot och sprang med damsugaren i ena handen och boken i andra för jag hade inte hunnit läsa klart den.
Klockan 18:00 ringde det på dörren och dom första 2 kom. Vi pratade lite och Jennah berättade att hon hade med sig boken för nästa träff och jag fick den i min hand. Den var helt glittrig vilket jag tyckte var lite konstigt men reagerade inte mer på det. det var dock lite svårt att läsa vad den handlade om eftersom glittret var ivägen. Jennah sa istället att det gåra tt läsa inuti. Jag öppnade den och där hade dom gjort en ram och inuti den stod det:
"Du har tre minuter på dig att piffa till dig sedan skall du sätta dig på passagerar sidan i Jennas bil."
Sen gick dom!
Helt ärligt så fattade jag ingenting!
INGENTING!
Saker och ting stämde inte helt enkelt.
Jag skulle upp och jobba dagen efter 06:45.....
Tänkte att det är kanske mina bokklubbs-vänner som vill göra något roligt med mig, kanske skkulle vi hem till en annan av oss och äta middag, det var det enda jag kunde tänka!!!
Åkte förbi Lund och in i Malmö.
Nu parkerade vi på Möllevången, jag fick i uppdrag att gå in på en pub och säga;
-Jag hetar Alexandra ......
och min blivande man heter Pär .......
Uppfostrad som jag är gjorde jag detta och fick då ett stort paket i min hand innehållande 4 mindre paket som skulle öppnas i följd.
1 - ett par illgröna leggings
2 - ett par oranga skor
3 - en tunika i underbara färger
4 - en fin vit kofta
Sedan sa dom;
-In och byt om!
Så in på toaletten och svida om till min nya utstryrsel som var jättesnygg!
Sedan kom jag ut och då satt jennah med en videokamera i handen, jag fick ha lite uppvisning och sedan skulle vi vidare.
Gick nu längs med baren och på väg ut, tittade då åt vänster och ser ett gäng med människor längre in i korridoren och dom var inte där när jag kom. Det var min syster från Göteborg, en annan kompis från Göteborg, bokklubbskompisar, gamla vänner och nya vänner ALLA som jag hade velat ha där kort och gott!
Jag blev så chockad så jag visste inte vart jag skulle bli av eller vad jag skulle säga!! HELT STUM!
Det var så fantastiskt!!!!!
Drack lite öl gick till Cuba café i Malmö, åt god mat drack massor......
Dansade. Gick vidare till ett ölcafé, drack mer, gick tille tt annat ställe och dansade lite till. Skrattade massor den kvällen. Drabbades också av intim utfrågning i frågesports-lek...;-0
Så roligt vi hade!!!
En fantastisk möhipp ahelt enkelt som innehöll precis det jag skulle kunna önska, inte en massa pinsamheter, mina bästa vänner, god mat, dryck och dans!!
Underbart kort och gott!
Dagen efter är dock en annan historia och jag kan säga som så att det inte var tillåtet att sätta sig i bilenmed den promillehalten i blodet så det var bara att vara hemma. Min syster och min andra Göteborgskompis sov hos mig och vi kom hem 03:00 och sedna gick deras tåg tillbaka 07:22 så Pär fick köra dem.....
En fantastisk upplevelse som jag är tacksam och så glad för!
kram på er
Numera är jag övertygad om att det kommer lbi en underbar dag, det var jag ju absolut inte för några veckor sedan!!
Och som jag sagt innan - DET HADE INTE GÅTT UTAN ER!
TJOHO jag är SÅ glad!!!!!
TACK janedoe!!!!!!
HURRA!
11 dagar kvar!
Stor kram till er alla underbara vänner.
OK 7 perosner tackade nej inom loppet av 10 minuter..........
10 dagar kvar.
Ibland känns det som allt bara står och väger. Bortfallet igår gjorde mig mest lite ledsen eftersom det är min släkt som faller bort och jag såklart gärna hade velat ha dem där den dagen. Men jag tänke rinte tappa modet nu - 9 dagar kvar!!!
Hur skulle jag kunna tappa modet? Allt fantastiskt som hänt tack vare er!! Känns som det inte finns mycket som kan trycka ner mig nu, nej nej, NU KÖR VI!
Är ju på slutsprurten nu eller hur.......
Tack annecy00 jag har skrivit min mail i din gästbok.
FruRålin 080808 jag mailar.
Jobbar min sista timme nu sedan blir det "semester" av.
I morgon skall jag beställa blommor!!
Kram till er alla och ett stort tack!!
Partytält fixat!
En kollega hade ett 5x8 meter att låna ut!
TJOHO!
Underbara ni!
Nu måste jag läsa igenom denna tråd för att finna styrka igen....
Nu måste jag samla mig och dra ett djupt andetag för nästa skit har inträffat.
Det är nu jag måste tänka att jag har fina vänner, jag har mer än vad man kan begära, jag är lyckligt lottad. Djupt andetag!
Phu.............
Nu är det defintivt så att det inte hade funnits möjlighet att ställa till med bröllop om det inte vore för er.
Nu är alla pengar slut och nu gick bilen sönder.
HELA budgeten gick åt till att betala alkoholen idag och i samma sekund som jag drabbades av en känsla av lugn, harmoni, glädje och tillfredsställelse så slog blixten ner igen.
Dom säger att man inte träffas av blixten 2 ggr.
Lite uppgiven får jag väl erkänna att jag är i denna skrivande stund.....
Men jag är glad att ni finns.
Tack