Inlägg från: Vinnaren |Visa alla inlägg
  • Vinnaren

Vi får skita i allt.....HJÄLP

Javisst, alkoholen var betald - mycket bra, nu blir det i varje fall fest av....
    När den dagen kommer så skall jag vara så glad, så lycklig och så lugn, INGET skall få störa mig då!! Det skall bli vår dag.
    Se positivt: alkoholen betald
    Ringar har vi - till och med partytält!!
    Klänning finns - man kan gå barfota, ingen ser det.
    Blommor finns på ängen - utblommad raps
    M2B kläder finns och glada fiorande vänner och bekanta finns.

Det blir toppen.

Kram

• Vinnaren

Ja ignorerar bilen totalt. Den är hemma nu och jag låtsasa inte se den.
    Det dyker uppen massa saker hela tiden men jag kan inte ens säga det för det verkar som om jag inte lever i denna verkligehetn och ni skulle bli trötta på allt jag har att berätta. Men jag kan säga så mycket som så att person nummer 8 förmodligen fallit bort, vet inte vart hon är. Försvunnen (igen)

ojojoj vad jag kommer att skratt åt allt detta framöver.

Nu skall jag sova
    Godnatt

• Vinnaren

Även om eländet slår till med jämna mellanrum så känns det på något sätt som man får tillbaka 1000-falt.

Tack kära kära annecy00 för tårtorna!!!!

Ringde mina mamma som för tillfället är i grekland för att berätta!!!

Helt enormt!

TACK allihopa!
    detta bröllopet kommer gå till historien!

Kram

• Vinnaren

Ja nu är det sannerligen på slutspurten mina vänner.
    Det är bara det att jag inte kan fatta det.
    Jag kan inte förstå att idag om en vecka skall allt vara fixat!
    Om en vecka sitter jag nog här och skriver till er också men då är huset fullt av människor och vi kommer säkert springa huller om buller, fixa och trixa och vara grymt nervösa allihopa tror jag.

Jag har verkligen svårt att förstå att det är så nära, kanske beror på allt som hela tiden händer och tar mitt fokus?
    Nåväl vi kör krafttag mot den dyra bensinen och sprutar in i mål.
    Detta kommer bli ett fantastiskt bröllop oavsett vad som händer.
    Bara allt detta som hänt fram till idag gör denna resan till ett äventyr. När jag sitter där om 8 dagar mitt bland nära och kära omringad av er välvilja, vänlighet och omtanke så skall jag skrika rakt ut av glädje!!!!!

Då skall jag le stort åt denna resa och jag kommer vara lika tacksam då som jag är idag att NI velat göra den med mig!

TJOHO nu bär det av!!!!

MissDoe; tack för tankarna det år sådana som gör att man reser sig gång efter gång.
    kram

• Vinnaren

Ja vad kan jag säga!!
    Vi har haft det mest fantastiska bröllop någonsin, ALLT var perfekt! Precis allt var perfekt!!!
    En varm underbar dag, jag var lugn i kroppen, njöt av allt, kände mig jättefin, hade alla runt omkring mig, maten blev jättebra, allt fix runt om flöt på HELT tack vare VIDALILA och DOLLIVER - Ni är Så fantastiska!!!!!
    Så underbara, så strukturerade och ni fick det att bli den mest fantastiska dagen hittills!!
    Vi åt gott, fina tal, glatt humör och allt annat var oförglömligt!!!
    Jag och Pär har haft en oförglömlig bröllopsdag - en alldeles fantastisk och minneväsrd dag sp har varit helt och hållet PERFEKT!!!!!
    Skriver mer en annan dag för nu är jag så trött.

Trött trots att vi haft världens mest underbara bröllopsnatt på Hotell Concordia!! Ett jättefint rum där vi möttes av champagne, godis, frukt, plockade jordgubbar, vatten och ert fina fina kort!!! Vi blev så rörda så glada och kände oss så speciella att det inte var klokt. Vi la oss i sängen, pratade om våran dag och åt jorgubbar!
    Vaknade sedan och åt en underbar frukost innan vi blev hämtade och åkte hem!

Ett sånt minne vi bär på nu!!!

Bilder kommer lovar jag!!

Kram och ett stort tack till er alla!!!!!

• Vinnaren

Jag ryser, gråter, skrattar och minns!

Jag träffar er SÅ gärna igen!!!

Tack för din underbara beskrivning Vidalila!!

Så det var lakan de torkade sig med de å-badande.... Hihihihi

• Vinnaren

Ja det blir ju inte till att lägga lakanen direkt i sängen nu i varje fall hihihi.....

Ja allt var verkligen underbart att få lov att uppleva!
    Jag är så lycklig!

Tårtorna var lika fantastiska som allt annat!!!!
    Placeringskorten var precis ton i ton med Pärs skjorta och buffé korten så urfina.
    Jag kunde ju inte lura någon med att jag gjort dem precis....

• Vinnaren

Jag har kommit över lite foton!!!! Finns i mitt galleri!

Kram allihopa!!

• Vinnaren

Jag kan inget annat än varmt rekommendera tårtorna som Annecy gjorde, helt fantastiska!!!

MASSOR AV NYA KORT!!!

• Vinnaren

Kan tillägga att det var en koordinator från London som var en av de två hysteriska damerna du stötte på. När jag kom till kyrkan sa dom även till mig att jag inte fick åka ända fram. jag klev ut och sa:
    -Hallå jag skall gifta mig!!!! Jag gör vad jag vill!

Dom började skratta även då kan jag meddela. Nervösa var dom och tro det, dom hade flugit in solister från London dagen innan som övade hela dagen i kyrkan vilket resulterade i att vi inte fick komma in och reka dagen innan. Jag sa att vi bara behövde 10 minuter för att kolla så vår skiva fungerade, det var allt.
    Så det fick vi, och vi fick dessutom köra ända frm till kyrkan efter att jag visat mig i brudklänningen.

Det var kontrasternas bröllop den dagen..

TACK igen för tårtorna!!

Kan rekommendera ALLA att beställa tårtor av dig för JOSSES vad dom smakade!!!

WOW!

Lyckliga var vi!

Kram

• Vinnaren

Pappa fotade, jag hade ideér inna men vi hann inte med all amina. Gillar iden med att sätta bröllopsarrangemangen i helt oväntade situationer. Hade velat mecka med bilen iklädd brudklänning, gå och handla på ICA med barnen hängandes i kläderna (var min regn-plan) annars är det just det att ta de vardagliga situationerna och iträda dem i bröllopskläder, på jobbet osv...
    Tack för alla snälla kommentarer, önskade vi hade fotat lite mer men vi hann som sagt inte, vo hade ju en fest att passa också!

Kram på er alla!

• Vinnaren

Ville bara säga att jag är så lycklig!!

Tack igen allihopa för alltni gjort för oss, jag kommer aldrig att glömma detta!

Kram till er alla.

• Vinnaren

laris: Det var min älskade pappa som fotograferade, vi hade nog alla tänkt lite innan, men inte mer än så. Jag hade en uppsjö med ideér men vi hann inte med allt. Berätta för fotografen hur du tänker och vill ha det. Jag kände att vi ville ha lite "vanliga" bilder men också lite roliga där man skapar kontraster, ex iförd bröllopskläder och går och handlar på ICA. Den ville jag ha och var min lösning om det hade regnat men nu hann vi inte med det. Sedan beror det kanske lite på vad man har för önskemål för själva dagen, vad dagen skall förmedla. Vi ville ha en avslappnad dag med en rolig fest för att hylla vår kärlek.

Kram och hör av dig om det är ngt annat.

Lillabruden: tack! Visst finns det underbara människor det är juallt detta ett bevis på.
    Kram

• Vinnaren

Jag finns här!
    En gång BT alltid BT
    Kram

• Vinnaren

Jag går ingenstans! Men det känns som denna tråd snart kommer stänga så jag öppnar en ny som vi kan fortsätta på fast då gärna utan att bekymmer som kommit med denna tråd. Fast å andra sidan så är detta en av de mest kärleksfyllda trådar som finns och den har gett mig sådan styrka och lycka så jag skulle inte på något sätt velat vara utan den.
    kram

Svar på tråden Vi får skita i allt.....HJÄLP