Inlägg från: matildaochniklas |Visa alla inlägg
  • matildaochniklas

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Vi var inne på butiken där min m2b ska hyra sina kläder idag. Vi fick titta på en helt ny kavaj till frockcoaten så det blev den istället! Jag som inte trodde att han kunde bli snyggare än i dom kläderna han bestämt sig för, men det här var ett strå vassare!

• matildaochniklas

Den här nya är lite mer figursydd och mönstret är lite mer diskret samtidigt som det är lite mer glans i tyget. Riktigt snyggt!

• matildaochniklas

Det tycker jag absolut att man kan ha! Blir lite extra festligt

äckling skrev 2008-05-17 20:29:24 följande:
    Vad glad jag blev över att ni kommer ihåg mitt problem med låtval!! Helt rätt, lyckorus står på kanske-listan. Har ännu inte bestämt oss, men valt att släppa det för tillfället. Roligt att antalet septemberbrudar växer!Ska försöka ta mig till Vinslöv i veckan också. Börjar känna mig lite stressad Förresten, kan man ha plaston, väst och näsduk till vanlig kostym?
  • matildaochniklas

Oj, nu har ni vartit flitiga härinne!

Jag förstår det där med klänningsbekymmer. Jag har haft min klänning sedan i oktober och jag älskar den! Ändå är det såå svårt att låta bli att vela när jag ser andra klänningar. Jag får nästan förbjuda mig själv att titta

Snart fru wennerström, jag håller tummarna för dig!

Vi kommer att göra en del av festprogrammet själva, typ gästpresentationer och så.. sen ska vårat toastmasterpar göra resten. Känns både skönt och extremt läskigt!

• matildaochniklas

Nu har vi hämtat våra vigselringar

• matildaochniklas

Jag har lagt in lite bilder i mitt galleri, inte världens bästa men ändå =)
    Snart fru Wennerström skrev 2008-05-19 18:22:56 följande:

oooohh!.. vill se vill se
  • matildaochniklas

Tack så mkt!
    Ja, min m2b´s ring är helt slät.

Jag ska försöka lägga upp en bild på min klänning. Det är en forever yours 34129

• matildaochniklas

Nu har jag lagt upp en bild på min klänning. Jag håller dock på att gå ner några kilo så jag ska snart ta en ny lite fräschare bild

• matildaochniklas

Tack så mkt för alla komplimanger
    Jag ska testa klänningen med en underkjol så får vi se hur det blir.

• matildaochniklas

Tack så mkt! mm, jaghåller med dig, det är trögt. Men att vara snygg på sin bröllopsdag är BRA motivation.
    Jag kan nog inte skylla vara sig på någon graviditet eller åldern, jag har ju inga barn och jag är ju faktiskt bara 20 år

Troll1 skrev 2008-05-19 22:41:33 följande:
    Fin klänning MatildaochNiclas! Det är så trögt att gå ner tycker jag. Hur länge kan man skylla på graviditetskilon? Om inte annat kan jag ju skylla på åldern... Tittade på Anna Skipper och få program kan göra mig så sötsugen som det. Konstigt, men sant!
Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)