SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
Det är såå jobbigt med såna situationer. Jag vet inte hur man gör, jag har såå svårt att säga nej! Det är flera som har ringt och frågat om det är ok att ta med sina respektive (ingen som vi har vetat om) Klart jag gärna skulle bjuda alla men samtidigt har vi inte bjudit alla våra kompisar, utan valt ut dom närmsta och då känns det konstigt att de kommer flera som man aldrig har träffat förut. Till dom som ringt oss o frågat har vi sagt att vi måste avvakta och se om det finns plats för flera.
Snart fru Wennerström skrev 2008-06-10 11:03:03 följande:
Tillbaka till "oinbjudnagästerämnet".. Vi känner att en vän till oss som är bjuden till bröllopet börjat tagit avstånd från oss för att vi inte tycker/eller vill bjuda med hennes nya partner som hon inte hade när vi bjöd in henne. ska vi behöva ge efter på våra inbjudningar bara för att en vän till oss skaffar sig en ny partner som hon vill ha med??!Till saken hör också den att hon har gått med på att hjälpa oss med diverse förberdelser innan alla anländer till lokalen, vilket betyder att hon bör lämna kyrkan ganska snart efter vigseln för att hinna ordna detta, och nu använder hon som ursäkt att det är bättre om hennes nye kille följer med så vi slipper ordna med skjuts åt henne tidigare till lokalen, eftersom hon inte har körkort!?.. hoho, hur tänker man?.. hur skulle ni tänkt och gjort?jag sa till henne att vi känner ju inte honom, men hon menar att vi kan lära känna honom, ska vi "behöva" göra det bara för att han/hon och vi skall känna att han har en anledning till att bli inbjuden i efterhand och vara med på vårt bröllop?