SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
nä den har ju inte det, men jag tror att jag skulle klara mig utan. tack för att du tittade och kommenterade!
Snart fru Wennerström skrev 2008-06-15 19:15:58 följande:
nä den har ju inte det, men jag tror att jag skulle klara mig utan. tack för att du tittade och kommenterade!
Snart fru Wennerström skrev 2008-06-15 19:15:58 följande:
Tack! Jag köpte den på Vingåkers outlet Men jag tror att det är en sminkväska egentligen, är väl därför det inte finns nåt axelband. Men den kostade 79:- så det känns toppen!
Fröken förväntan skrev 2008-06-15 19:42:14 följande:
Kärlek08, tack för att du kommenterar! Jag ska kolla hur färgerna stämmer, tror att väskan är lite mörkare. Jag har bara inte orkat ta fram klänningen ur garderoben
Kärlek08, tack för att du kommenterar! Jag ska kolla hur färgerna stämmer, tror att väskan är lite mörkare. Jag har bara inte orkat ta fram klänningen ur garderoben
Ojdå, nu blev det visst 2 inlägg. Det är vita pärlor och glaspärlor på klänningen. Jag tror jag tycker det blir för mkt om jag har det på väskan också, men vi får se!
tack. min mamma var med när jag köpte den och hon tyckte verkligen att den var skitful! men hennes sambo tyckte att den var ok. jag gillar den ändå på nåt sätt och priset var ju såå bra! jag har funderat på den här annarshttp://www.halens.se/ProductPage.aspx&mid=150 men jag har dåliga erfarenheter från den sidan. väskorna från www.angelinas.se/butik/ är ju helt underbara, men lite dyra!
Tack!
Vit ros skrev 2008-06-16 07:50:43 följande:
Usch, jag längtar inte efter att göra bordsplaceringen!!! Det kommer nog bli vääldigt jobbigt.
Ja, vi ska väl börja så snart alla har osat. Sista dagen på onsdag och 41 som inte hört av sig.
Fy vad jobbigt! Men som någon sagt: hon vill nog att ni skavara lyckliga för att ni får bli äkta makar!
Vi hade sista datumet för OSA idag, 27 st har inte hört av sig.
Känns lite sådär.
Snart fru Wennerström skrev 2008-06-18 17:47:14 följande: