SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
Tack för input på inbjudan. Nu känner vi oss redo att skicka iväg beställningen
Tack för input på inbjudan. Nu känner vi oss redo att skicka iväg beställningen
Linil: Ingen brådska vi har inte ens beställt våra kort än.
Personligen blir jag hemskt irriterad när inbjudan kommer 4-5 månader innan. En utlandsresa är tex redan beställd 4 månader innan och allt annat är faktiskt flyttbart OM man vill gå på bröllopet. Om man INTE vill gå (ja, det händer faktiskt!) så har man inte en ärlig chans att skylla på något finkänsligt eftersom "man fick inbjudnan i så god tid".
Jättefina Fyffy
En fundering jag har.. Har ni minnen i er förlovningsring? Jag har minnen och känslor kring förlovningen men själva ringen har inget affektionsvärde. Är det bara jag som känner så?
Kärlek; låter väldigt fint! Tyvärr påminner det mig om att jag måste ta ett beslut angående min ring - SNART. Usch kan inte bestämma mig
Vad kul att det blev en hippa som passade dig Lanovia! Ska bli kul att läsa om er alla andras hippor här framöver (i brist på egen så... :) )
Kanelisen; vi har hemlisbröllop.
Har alla ni som skickade in hindersprövningen runt 6-13 maj fått tillbaka eran? Jag börjar fundera på om den kommit bort eller nått.
Brud från Finlnad skrev 2008-05-27 10:48:24 följande:
Kärlek; känner lika. Men det blir väl ingen svensexa eller antar jag :)
Nu när jag kom hem låg hindersprövningen i lådan. Skönt, då är det bara till att boka VFen
Kärlek; jag har tänkt på det men jag tror faktiskt inte det blir nått. Våra vänner är så otroligt utspridda över landet att det krävs ett fysiskt bröllop (minst) för att alla ska kunna organisera ihop sig plus en organisatör.