SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
Snart fru W; den blev otroligt fin. Jag måste erkänna att jag inte gillade den på garnstudios bilder men din blev jätte snygg. Nu får nog mamma eller mormor ett uppdrag snart
Snart fru W; den blev otroligt fin. Jag måste erkänna att jag inte gillade den på garnstudios bilder men din blev jätte snygg. Nu får nog mamma eller mormor ett uppdrag snart
I måndags fick jag en "vision" om min ring. Som kul är så tände sambon på idéen med! Nu har jag helt klart bestämt mig
Snart fru W; Det blir en typ Astrid som finns i mitt galleri men någon eller några svarta diamanter
Snart fru W; Vet inte hur bred Astrid är men den jag ska göra kommer troligtvis bli ca 9 mm. Har inte varit på den sista konsultationen med guldsmeden ännu men det var det vi pratade om sist. Ska ha den i röttguld och f-ringen blir i vitt och troligtvis 3 mm bred.
Snart fru W; jag jag hoppas ju det i alla fall
Jag tror inte på lång slöja till den klänningen fru W. En kortare lite fluffig utan kant skulle jag spontant välja. Prova med klänningen, det blir nog bäst då.
Jag är ledsen tjejer men jag kommer utan tevekan ha trådens snyggaste ringar
Snart fru W; frisyren var väldigt vacker. Lugn och elegant. Tror den skulle passa bra till din klänning som det ju händer en del på
Fick underkjolen idga. Den funkade inte alls ihop med klänningen. Lägger ut den på köp och sälj om nån är intresserad av en underkjol utan skenor
linil; vet att många fäster en blå "kristall" i dragkedjans på klänningen.
Hörni tjejer; jag har skaffat mig ett litet problem. Kan man ha vita trosor och hudfärgade stay-ups. Tänkte ha trosorna i galleriet men jag vägrar vita strumpor. Vad tycker ni?
Jag tycker det är så fult på benen mitt vitt. Mest det. Det blir nog hudfärgade och de trosorna. Tror de skulle passa mig bra :)
Kärlek; det vill jag med veta!