Inlägg från: Skonie |Visa alla inlägg
  • Skonie

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Jag har kommit till ett bukettantiklimax. Jag har alltid tänkt mig en helt grön bukett men smabon är inte speciellt förtjust i den idéen. Hur ska jag göra för att tänka om?

• Skonie

Avril; oj massor! Rosor, nejlikor, hortensia, papegojblomma och det är bara de jag vet namnet på. Sen finns det några små gröna bollar som ser ut som krysmynta ungefär och så nått prästkrageaktigt.

• Skonie

Frk förväntan; jo jag har gjort det men vi är ungefär lika tjuriga bägge två ;)

• Skonie

Foxy; Nu får jag erkänna att jag inte alls hängt med i diskussionen men ni kanske skulle skippa den ena näbben..? Och bara ha din systerson?

• Skonie

Jag ringde floristen i veckan och det var samma besked där. Nån manåd innan så hon hinner beställa hem blommor.

Det var skönt att få svar på tårtan för den har vi inte alls tagit tag i.

• Skonie

Jag tror jag hittat färgen på min bukett nu. Det gick förvånansvärt lätt. Nästa vecka ska vi skicka ut inbjudningarna. Pirrigt att se hur familjen reagerar

• Skonie

Frk förväntan; det blir nog mörklila blandat med grönt och (om det går) bruna inslag

• Skonie

Jag börjar nog få lite bröllopnippror tror jag. Kan knappt tänka på annat än att "vår" plats ska vara "dubbelbokad" (man kan inte boka, men man kan förvarna och då antecknar de)

• Skonie

Jag har lagt in en bukett med rätt färg i galleriet. Notera, bara färgen, inte formen. Den är så _inte_ jag

• Skonie

Äckling; jag vill att den ska se ut som en vanlig blombukett. Lite rund och med bara stjälkar
    Frk förväntan; tack

Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)