SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
jag kommer ha ungeför som du beskriver din underklädesutstyrsel kärlek 08.
oooh så härligt att åka bort ett tag.. där finns det garanterat mycket underkläder att frossa i
jag kommer ha ungeför som du beskriver din underklädesutstyrsel kärlek 08.
oooh så härligt att åka bort ett tag.. där finns det garanterat mycket underkläder att frossa i
hm, har du provat med axelbandlös under din klänning, kanske hålls allt på plats med hjälp av klänningen, i jämförhet om du bara provar BH:n?.. en tanke bara
jag som själv har svårt att komma i min klänning har funderat på att köra utan bh helt, eftersom klänning kommer sitta tajt och hålla alltpå plats ändå.. hur tror ni det skulle de ut på bilder sen? jag har inte alltför stor byst
va söt!! den tycker jag absolut du kan ha!! .. har väskan ngn axelrem lr handtag?.. såg inget
ok. men det behöver inte vara avgörande. Jag tycker det kan vara fint att hålla i den som en kuvertväska också
vassego, så lite så.. bara roligt å titta på bilder!
hur satte ni alla, efter ålder, intressen, lr hur tänkte ni? kan behöva lite hjälpa
ok.. ja så blir det nog för oss med, men tycker det är så svårt!!
För att få ihop det lutar det åt att ett av tungorna kommer vara längre än den andra, för att inte spräcka den bästa placeringen. Hur tror det kommer se ut? kommer det se fult ut lr kan man ha så? vi ska duka som ett U, med 2 tungor alltså.
ja precis!.. tack!
usch, vi fick dåliga nyheter idag, m2b's mormor gick bort idag. för det första så ska hon begravas nu snart, i VÅR kyrka förmodligen då hon är därifrån och det kommer bli känsligt. Dessutom är det midsommar och om 2 helger gifter sig m2b's brorsa. så det kom inte så lägligt
näe, de gör ju inte de, känns bara så sorgligt när två av hennes barnbarn gifter sig samma år. hade verkligen sett fram emot att hon och hennes man skulle vara där. Förövrigt så hade vi även valt vår utmarsch i tillägnan till då dem gifte sig, men då visste vi ju inte detta. känns som det kommer bli väldigt dyster stämning på bröllopet, men såklart värre för m2b's bror.
hm, vet inte om jag svamlade för mycket när jag skrev, men det var inte min mormor utan m2b's mormor, men struntsamma, tack för att ni är så gulliga. jag tror också hon kommer vara med oss på vår dag och vill oss allt väl, man blir bara lite dyster. hon var som min mormor nästan då min mormor bor utomlands, min farmor har alzeimers min morfar är borta sen länge och min farfar sjunger det tyvärr också på sista versen för.. så aa, det tar lite extra.
men men så är gången som ngn sa, alla skall vi gå den!
tack för att ni visar er medkänsla.