Inlägg från: äckling |Visa alla inlägg
  • äckling

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Snart fru Wennerström; vi har valt A trumpet voluntary och Birkalåten. Ska kolla om vår kyrka godkänner på bröllopsdagen ber vi. Den är fin. Ska kolla upp även ditt andra förslag. Tack!

• äckling

Vit ros -skrev ett svar till dig inatt, men det har tydligen inte kommit med. Var väl trött. Tycker så synd om dig. Jag hade prövat att ta bort siffran två som föreslås i den andra tråden. Hoppas det går att få till på ett bra sätt. Lycka till!!!

• äckling

Jag har ingen ork och ingen inspiratin. Hänger lite härinne, men får inget annat gjort. Vi har ju inte ens ordnat färdigt med kläder och skor och sånt ännu, men jag är så trött...
    Kan någon ge mig en spark i baken

• äckling

Det klassiska svaret är väl att "du gör som DU vill, allt är rätt om DU känner att du vill ha det så" men det är ju ett rätt tråkigt svar, för det vet man ju redan .

JAG tycker att man kan ha båda. Det kommer vi att ha. Det blir bubblor mestadels till de yngre besökarna (som efter kyrkan får åka hem med barnvakt). Kanske är det lite kaka på kaka, men vad gör det.

• äckling

Oj då. Svårt det där med oinbjudna gäster. Jag hade bjudit med partnern om den redan inbjudne är en nära vän, men inte om hon "bara" är en kompis. Du skriver att ni inte tycker eller vill bjuda hennes nya partner och då ska ni inte göra det. Har just bestämt att inte skicka två av våra inbjudningskort, då de gästerna var mer av borde än att vi vill. Jag tänker bjuda de jag vill ska komma och inte de som själva vill att de får komma.

• äckling

Man tar med de syskonbarn man känner!! Jag tycker det är helt okej att göra så!

Tänkte ta tag i det där med att pyssla lite. Hur många rispåsar gör ni, eller hur många flaskor såpbubblor köper ni? En till varje, en till varje par, eller nåt annat? Hur tänker ni?

• äckling

Räknar ni med att ha påsar, bubblor etc även till de som inte är bjudna utan bara kommer och tittar i kyrkan?

• äckling

tja; slöja, handskar, halsband och örhängen som det ser ut hittills. Kanske blir det tiara också och i så fall blir det hela kittet . Risk att det blir för mycket...

• äckling

Snart fru Wennerström skrev 2008-06-10 13:44:45 följande:

hehe, det behöver inte bli för mycket, beror helt på hur man matchar.. har du bilder på din klänning, resp accesoarer äckling?
    Tyvärr inga bilder. Det enda jag har hemma är halsbandet och örhängena. De är i strass och inte alls diskreta om man säger så. Får prova och se hur det känns framöver.

Inte för att vara petig, men är det verkligen 100 dagar och inte några fler??
Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)