• Helena1978

Dalabrudar 2008, del 4

Här är del fyra för oss som gifter oss i Dalarna under 2008.
    Välkomna hit!

Tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2477727.htm
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2611174.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2736656.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 10:07
    Här är en länk där ni kan lägga upp er med info om när och var ni gifter er.

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2915778.html

• Svar på tråden Dalabrudar 2008, del 4
  • SuperRultan

FruNamnlös: Jo hon verkar bra MEN hon tycker inte om att vi vill ha ingångs och utgång på CD.... men jag ska försöka stå på mig :) Hur känns det nu när det verkligen är nära för er ???

• Annihz

Ja bilder kommer så fort vi får några.....
    Måste ut på fotojakt nu till veckan.

• Fru Namnlös

SuperRultan: Ja det tycker jag absolut. Vill inte skrämmas men jag hoppas ni får bättre upplevelse av henne än vad jag har. Jag har precis övertalat min blivande att jag vill ha du är allt (shirley clamp) eller Pretty Woman som utgångs (hihi varför vara som alla andra?), hoppas bara prästen går med på det också ;) Men han verkar ascool.
    Jo då, jag är inte så nervös faktiskt, trodde jag skulle vara ett nervvrak vid det här laget. Självklart får man lite pirr i magen när man tänker på det. Sen har jag börjat drömma om att allt blir koas på bröllopet och att sambon blir ett svin när vi är gifta. Det är nerver hoppas jag allafall och inte ett tecken.. Annars har jag inte fått kalla fötter än.

• harthurs

Jag verkar vara den enda som gifter mig i Ludvika 8e november...

• SuperRultan

FruNamnlös: hi hi kan tänka mig att drömmarna sätter fart snart !
    Vi har en tjej som ska sjunga Du är allt på vårt bröllop... den är sååå fin. Hoppas ni får en helt underbar dag och att vädret är med er :)

• asaonthehill

Åhh, jag blir knäpp! Hittar ingen som kan spela på festen! Vi gifter oss i Furudal i augusti, någon som kan rekomendera underhållning; band, trubadurer...

• asaonthehill

Tack, har varit där och sniffat redan...

• Mrs Van Derkamp
    asaonthehill skrev 2008-07-20 11:43:20 följande:
    Tack, har varit där och sniffat redan...
    Hittat något spännande?
Svar på tråden Dalabrudar 2008, del 4