• Helena1978

Dalabrudar 2008, del 4

Här är del fyra för oss som gifter oss i Dalarna under 2008.
    Välkomna hit!

Tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2477727.htm
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2611174.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2736656.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 10:07
    Här är en länk där ni kan lägga upp er med info om när och var ni gifter er.

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2915778.html

• Svar på tråden Dalabrudar 2008, del 4
  • PennyLane2009

Är det någon som har tips på bra frisörer/hårstylister i Leksandsområdet? Vi ska gifta oss i Tällberg/Rättvik. Tack på förhand!

• fru Bruhn

Lindas klippotek eller Strået i Rättvik. Men skynda att boka för dom brukar ha fullt. Lycka till!!!

PennyLane2009 skrev 2008-07-20 13:28:05 följande:
    Är det någon som har tips på bra frisörer/hårstylister i Leksandsområdet? Vi ska gifta oss i Tällberg/Rättvik. Tack på förhand!
  • augusti2008

vi ska gita oss 2 augusti utanför Rättvik. Vi skulle vilja 1 person som spelar fiol under vigseln, men budgeten börjar sina och vi har inte råd med någon som tar så mycket betalt. Är det någon som vet om någon eller som känner någon som kan och har lust. Personen ska endast spela en brudmarsh innan vigseln börjar och en när vi går ut...

• PennyLane2009

Åh tack för tipset! Har du använt dem själv för uppsättning, eller känner du någon som har? Har du bilder på frisyrer som de gjort?

fru Bruhn skrev 2008-07-20 18:18:24 följande:

Lindas klippotek eller Strået i Rättvik. Men skynda att boka för dom brukar ha fullt. Lycka till!!!
  • Fru Namnlös
    SuperRultan skrev 2008-07-19 10:15:42 följande:
    FruNamnlös: hi hi kan tänka mig att drömmarna sätter fart snart !Vi har en tjej som ska sjunga Du är allt på vårt bröllop... den är sååå fin. Hoppas ni får en helt underbar dag och att vädret är med er :)
    Den är ju verkligen helt underbar! Det blir den som utgångs..
    Usch är så nervös att jag inte kan sova längre. Imorgon är ju dagen med stort B. Hur ska det då bli till natten?
    Har bara sovit fem timmar inatt.. Då har jag vaknat 3 eller 4 gånger på det. Och idag som är såå mycket att fixa! *puh* hur ska jag orka.
  • SuperRultan

Jag kan inte ens föreställa mig hur det kommer att kännas dagen före...
    Andas lugn och kom ihåg att det viktigate är ju att ni kommer att gifta er.... och det som inte hinns med överlever säkert gästerna ändå.
    Vi ska åka på semester några dagar snart och jag känner att jag skulle vilja vara hemma och pyssla och greja men men... övriga familjen vill ha semester hi hi.

Fru Namnlös skrev 2008-07-21 07:30:06 följande:

Den är ju verkligen helt underbar! Det blir den som utgångs..Usch är så nervös att jag inte kan sova längre. Imorgon är ju dagen med stort B. Hur ska det då bli till natten?Har bara sovit fem timmar inatt.. Då har jag vaknat 3 eller 4 gånger på det. Och idag som är såå mycket att fixa! *puh* hur ska jag orka.
  • MoB

Vi gifter oss i september i Furudal och undrar om det är någon som vet/känner till någon som har en fin bil att transportera oss från kyrkan till festlokalen? Gärna en lite äldre bil.

• 080802

Ja, vad säger man? Det är MYCKET att fixa! Det är ju jättekul och jättejobbigt på samma gång, eller hur? Jag drömmer också om saker som går fel/inte blir som jag tänkt. Märker att jag blivit lite bridezilla och morrar lite nu och då på sambon Inte blir det bättre av att jag är kontollfreak och ska "sticka nosen i allt". Pust. Någon som känner igen sig?

• BlendaSigne

I DO!!! :S... Jag platsar nästan i programmet ... haha...

• smartan

Panik, ska ha hårkonsultation på Style Education i Borlänge, nästa fredag, har bokat tid, och nu ser jag att dom har semesterstängt vecka 30 och 31?
    Idiotiskt, jag ska minsann ringa och skälla på dom idag..här har man bokat tid och dom tar semester utan att meddela..

Svar på tråden Dalabrudar 2008, del 4