-
Hmmmm, jag får inte in de nya fontsen i word.Sezzi skrev 2008-06-24 09:37:21 följande:frökenkräfta, Du ska få en one on one på hur skaffar sig bra typsnitt ;) Du laddar ner och sparar typsnittet på skrivbordet så att du vet vart du har det. Sedan öppnar du "den här datorn". Klicka på Lokala hårddisken och sedan öppnar du windows mappen. Tillsist öppnar du fonts/typsnitts mappen och flyttar över fonten som du har sparat på skrivbordet in i fonts/typsnitts mappen. Viola! Öppna nu words så får du se att det funkar ;)Jag håller på att stenbanta nu men det funkar inte. Igår klockan ett kunde jag inte hålla mig och vräkte i mig två mackor med salami pålägg, ost och gurka på... Mitt kylskåps nya namn är "the devil" Är det ngn mer som pulverbantar?
-
Gratulerar! Skönt när saker flyter på också.SarahochDavid skrev 2008-06-27 16:06:16 följande:Åh, idag är jag sååå glad! Har provat klänningen och den är sååååå fin, det kommer att bli så bra! Nu har vi hela min utstyrsel, hela M2Bs utstyrsel, ringar, vigselförättare, lokal och catering - det mesta under kontroll antar jag Det känns som om det börjar arta sig... 42 dagar kvar idag!
-
Jag undrar varför jag måste moffa i mig godsaker?? När jag VET att jag vill vara FIN den 27/9!?! Ghahaaaa....Lokalo skrev 2008-06-30 13:32:42 följande:Absolut, Sara! Vissa vågar är snälla, andra är dumma! Så är det! Vi får ha ny avstämning på söndag igen. Kul att det funkar. Jag försöker intala mig själv att det är nog för att jag motionerat så duktigt som det inte märks nån viktnedgång. Muskler väger ju mer än fett, det vet man ju.... *säger man något tillräckligt många gånger så blir det tillslut en sanning...*
-
Mizty c/o: Det är så tråkigt att jag inte kan hänga på. Sambon jobbar LÅNGA dgr i Trollhättan nu.
På sön åker vi till landet. Ev kan jag smita ngn eftermiddag då. Jag kommer att ha lite dålig tillgång till datorn på landet, men det fixar sig.
Hur går det med pillren Mizty?
Det verkar som att sommaren är på gång igen. Hoppas... -
Hoppas ni har en fin hälg, brudar!
-
Hinner bara säga "HEJ!!"
-
Härligt Mizty! Ska grillen tändas på? Det lät lite vanskligt...Mizty skrev 2008-07-11 11:57:46 följande:Wieeee!!! Nu är det bara en vecka kvar tills vi flyttar Längtar nästan ihjäl mig... Nästa lördag ska grillen tändas på
-
Hej!
Vi är i Onsala ett par dgr till. Försöker få gjort lite i planeringsväg ändå.
Det har varit ett par bakslag som måste benas ur, men det hör väl till?! Jag måste få träffat er snart. Går inte ner i vikt, är trött (trots vit + min) och känner mig som en plufsig jagvetintevad, med utslag både härochdär.
Måste få en kick nu, annars får jag sy fast klänningen inpå bara skinnet. -
Hej på er!
Hur går det Mizty? Härligt va??!
Annars, hur har ni det med planerandet? Just nu funderar vi mkt på in/utgångsmusik. -
Oj, jag är 40 år och skulle gärna vilja vara en glad pensionär! Blev arbetssökande idag efter att ha varit mammaledig 1 år nu. Schnyft!
Jag tycker att vi står o stampar ftf. Ska jag vara stressad, eller är det luuugnt?
27 sept smäller det för oss.