-
Det är väl ingen fara. Jag har norpat dina osv Funkar dem? Alt 5 ex?MD2009 skrev 2008-08-05 12:52:25 följande:Troll 1 - Jag har inte så mycket på min sida ännu för min m2b vill absolut inte att någon i bekantskapskretsen ska få nys om något ännu... och jag själv är ovan vid att befinna mig på nätet såhär öppet, dvs att vem som helst kan gå in och titta... har inte riktigt klurat ut ännu vilken nivå jag är bekväm med.
-
Nä det gjorde de inte juh?! Alt 11 då?
-
MD2009: Jag gjorde så första gången, men inget händer. 4 4 $ haha, nu har jag testat allt möjligt...
Fru Trul: Jag tycker det verkar konstigt att han ändrar sig så. Har du stått för så mkt själv? Sätt ner foten (lite försiktigt ) Inte bra att starta sitt liv som nygift med praktgräl. Det viktigaste är inte vad andra tycker/ska säga, utan hur NI vill ha det. Jag hade också blivit lätt upprörd. Min m2b hade nog inte vågat neka.
Mizty: Ska du avboka? ..."Vid avbokning utgår en avbokningsavg. om 2,500:- (motsvarande bokningsavg) Sker avbokningen senare än 4 månader före utgår hyra med 2000:-/månad, dvs 4000:- för 3 mån innan osv."
Frökenkräfta: Jag har tänkt på dig! -
Hej Bartan!
Varför, varför, varföööör kan jag inte ta tag i de där retfulla kilona??? Vad är det med mig? Ju mer jag försöker ju mer kakor, glass, choklad vill jag ha. Värsta sockerknarkaren är jag och precis lika tonårstrotsig som den mest hopplösa 13 åring. Och det mot mig själv! snart bara 6 v kvar till den stora dagen. Dessutom ska man fotas i alla vinklar. Vad är det som gör att jag inte mäktar med?? Ngn mer än jag? -
Fru Trul: Ahhaaa, ja då förstår man ju. Fast det där hade han väl ingen anledning att spara som en överraskning?? När skulle du få veta?
Prata med Jan ang avb. Tycker också det var lite luddigt.
Hyran där är ju så hög, tyvärr. Vi har fått dra ned på mycket annat pga det. Men, det är ju ett val man gör... Ibland undrar man om man gjorde rätt. Men den ÄR ju helt underbar...
Synd att ni måste avboka. Var skall ni vara Mizty?
Inga tips till sockergalningen, hopplösa kakmonstret?
-
Finns det personal på/i Stallet? Jag tycker det är väldigt mkt avgifter för att avboka. Det är inte så att de står med ngt skägg i brevlådan. Snarare folk som står på kö och stampar.
Vi kände att det blev lite konstigt när man tänker 1 helg för så mkt pengar, när vi ska lägga ungefär hälften på en ring som ska bäras förhoppningsvis resten av mitt liv. Jaja, men fint blir det. -
Det blir kanoners Mizty!
V.33 fika på Fröken Olsson 18.00
Månd 11/8
Tisd 12/8
Caroline/Mizty
(troll1)
Onsd 13/8
Torsd 14/8
Agneta
Caroline/Mizty
Troll1 -
fru Trul skrev 2008-08-06 20:44:10 följande:
Kom på en brilliant idé om att ev fixa ett knytkalas på vår ettårsdag å bara bjuda närmsta familjen å vännerna, det behöver ju i princip inte kosta någonting isånnafall... Min fråga är om någon vet en riktigt billig men ändå mysig lokal man kan hyra i Göteborg och samtidigt få lov att ta med egen mat å sprit?Jättebra idé! Blir ofta väldigt lyckat också. Många tycker det är så roligt att få göra sin specialité. (Oj, det rimmade... )
Ska kolla lite med lokaler. -
Frökenkräfta: Åh,så spännande! Jag ska tänka på dig. Det kommer att bli fantastiskt oavsett väder! Nu kanske du redan är fru när du läser detta....
Kan du vara med på vår träff?
Månd 11/8
Tisd 12/8
Caroline/Mizty
(Det gick inte, ska träffa organisten på kvällen)
Onsd 13/8
Torsd 14/8
Agneta
Caroline/Mizty
Troll1 -