• Ceasara

Vinterbröllop 08/09 nr 2

Vår gamla tråd stängdes. Dags för en ny...

• Svar på tråden Vinterbröllop 08/09 nr 2
  • Ida Halmstad

Min slöja kostade 200 kr genom lillsessan...en super lång med spets runt kanten :) !!!

• Ceasara

Jag har hittat min drömklänning... Jag skulle bara kolla läget men det slutade med att jag provade klänningen. Jag prövade några olika men när denna kom på kunde jag inte sluta titta och ville inte ta av den. När slöjan kom på började jag nästan gråta. Jag vill... Lite tidigt men vaddå, den ska bli min... Så nu i helgen ska jag till degerfors och pröva klänningar för att vara säker. Annars slår jag till.

Den var i halterneck med lite pärlor på banden runt och kring brösten annars väldigt enkel. Jag är så KÄR!!!

• Novemberbröllop08

Ceasara: Säger som i andra tråden, kul Man längtar ännu mer när man vet hur klänningen ska se ut

• ingenjörsbruden
    Ceasara skrev 2008-06-27 13:12:49 följande:
    Jag har hittat min drömklänning... Jag skulle bara kolla läget men det slutade med att jag provade klänningen. Jag prövade några olika men när denna kom på kunde jag inte sluta titta och ville inte ta av den. När slöjan kom på började jag nästan gråta. Jag vill... Lite tidigt men vaddå, den ska bli min... Så nu i helgen ska jag till degerfors och pröva klänningar för att vara säker. Annars slår jag till. Den var i halterneck med lite pärlor på banden runt och kring brösten annars väldigt enkel. Jag är så KÄR!!!
    Va roligt!! Vilken modell är det?! Nyfiken....
  • Ceasara

Ingen aning på modell. Jag lägger inte märke till sådant, men troligen inget känt för den var billig. Det märkte jag när jag redan var kär. Jag gillar enkla saker så det kanske var det. Ska dit på måndag och pröva igen. Ska försöka ta kort och sätta in på sidan.

• Ida Halmstad

Jag har nu fått de första bilderna på min klänning :), trodde inte det skulle gå så fort. Gjorde beställningen för ca 1 mån sen...småändringar som ska göras, de hade helt glömt att sätta på kristaller på klänningen så de får de fixa innan de skickar iväg den !!! Finns en bild på baksidan av klänningen i mitt galleri :)

• Soon to be Mrs P

Ida Halmstad skrev 2008-06-27 19:21:11 följande:

Jag har nu fått de första bilderna på min klänning :), trodde inte det skulle gå så fort. Gjorde beställningen för ca 1 mån sen...småändringar som ska göras, de hade helt glömt att sätta på kristaller på klänningen så de får de fixa innan de skickar iväg den !!! Finns en bild på baksidan av klänningen i mitt galleri :)
    Vilken underbar klänning! Riktigt vackert med spetsen som går i vågor upptill!
  • ingenjörsbruden
    Ceasara skrev 2008-06-27 18:08:00 följande:
    Ingen aning på modell. Jag lägger inte märke till sådant, men troligen inget känt för den var billig. Det märkte jag när jag redan var kär. Jag gillar enkla saker så det kanske var det. Ska dit på måndag och pröva igen. Ska försöka ta kort och sätta in på sidan.
    Låter som en klänning i min smak!
  • Ceasara

Vilken underbar klänning Ida halmstad...

Är det nån som vet var de där tipsen om brudlännings modell till vilken kroppsform man har har tagit vägen. Fanns förut på BT nånstans.

Svar på tråden Vinterbröllop 08/09 nr 2