• Mikabella

Jippi för att...

...det är helg! För att jag är frisk! För att solen lyser! Ja det finns sååå mycket ropa Jippi! över..Vad är ditt "Jippi!" idag?!

• Svar på tråden Jippi för att...
  • sofili

tack!
    är ganska säker på att vi kommer att få en UNDERBAR dag..

Mikabella skrev 2008-05-28 16:33:44 följande:
    GRATTIS!!! Hoppas att ni får världens bästa dag! Jippi för er!!
  • gustafmatilda
    sofili skrev 2008-05-28 16:32:31 följande:
    för att vi gifter oss ute på lördag och då ska det bli STRÅLANDE SOL och 28 grader varmt...!!!!!
    Grattis, lycka till och drick mycket vatten så att ni inte tuppar av! =)
  • hanjoh

jippi för att jag känner mig så otroligt lycklig för tillfället allt bara flyter på och idag ska jag o mamma till jkpg och hitta en klänning till henne som hon kan ha på bröllopet.
    jag ska kolla på skor och underkläder
    Ha en underbar dag i solen alla brudar!

• hanjoh

glömde bort att säga att vi får vår lägenhet imorgon fredag!
    ETT STORT JIPPI FÖR DET!

• lillaj

för att jag är jag och att vi ska gifta oss och att vi har en fin och duktig son! Många vänner som bryr sig och att solen skiner idag

• DanKat

JIPPIII för det helt fantastiskt makalöst vackra vädret!!!! Jippiii för att jag inte måste sitta inne hela dagen utan kan gå ut och njuta!!!

• gustafmatilda

Jippi för att det finns fantastiska människor och vänner som hjälper en när man har det svårt!

Och jippi för att det strax bara är en vecka tills jag ska få gifta mig med min favvismänska!

• hanjoh

jippi för att jag har köpt underkläder och skor idag!

• MyStyle

JIPPI JIPPI JIPPI för att jag redan fått praktikplatsen innan jag ens varit där på interju, allt baserat på telefonsamtalet

Svar på tråden Jippi för att...