Jippi för att...
...det är helg! För att jag är frisk! För att solen lyser! Ja det finns sååå mycket ropa Jippi! över..Vad är ditt "Jippi!" idag?!
...det är helg! För att jag är frisk! För att solen lyser! Ja det finns sååå mycket ropa Jippi! över..Vad är ditt "Jippi!" idag?!
JIPPI!!!!!!!
Idag hade jag sista tentan för läsåret. Ser fram emot 4 veckors semester!!!
JIPPIE!!!! För att detta e första dagen på min semester =))
Jippie för alla som tar studenten imårrn :)
Själv ska jag på två st. Ska bli kul!
Ett närmare steg in i vuxenvärlden...
Jippie för att
jag har nästan alla utvecklingssamtalen klara på dagis,(är förskollärare)
för att min son kramade om mig nyss och sa att jag var världens bästa mamma (han är 11)
för att min man är min man!!
Jippi för att jag har varit så duktig idag! Å så ett jippi för att det är fredag imorgon!
Oh jag har saknat den här tråden.
Jippi för att jag och min man har det så bra, för att ekonomin verkar reda ut sig och för att jag har ett jobb på gång. Jippi för den goda maten jag lagade innan och för att jag är så härligt trött och ska gå och lägga mig nu! =)
Och så ska jag nog baka bröd imorrn. Varför gör man inte DET oftare, liksom?
Jag skriker jippi idag för att min son har fyllt fem år och han har fått en underbar födelsedag, många gratulanter och fina presenter ...
Imorgon fyller dottern sex år och jag hoppas att hon får en lika bra dag...
man blir så glad av allas Jippin!! Jätte roligt att ni har så mycket att hurra för!
Själv ropar jag Jippi! för att en sushibar öppnar vägg i vägg med mitt jobb idag! Mmmmmm!!
Åh sushi! Yummy! Jag hoppas på att få jobb fortfortfort så att jag kan uppehålla min hobby med att sitta och äta gottit med pinnar. Inte ätit sen jag flyttade hit i mars =/
Jiippie för att vi flyttar till huset om 5 dagar och gifter oss om 3½ vecka =)
Jippi för alla glada, starka, söta, pigga, hjälpsamma och gulliga BT medlemar!