• Mikabella

Stegräknare!

...Nu ska jag ha min stegräknare på mig hela tiden! Är ju jätte intressant att se hur många steg man tar per dag! Hur många tar du? Hur många steg resulterar din 2 timmars promenad i? Hur många steg tar du egentligen på jobbet? Började imorse och är nu uppe i 2486 steg...10000 per dag var det väl som rekomenderades ?

• Svar på tråden Stegräknare!
  • wienna

Tack Mikabella.

Wienna är hästen....

• Mikabella

Aha! Jag älskar hästar! Har ingen just nu men längtar efter en. Tiden räcker inte riktigt till Ridning är en sååååå härlig och givande motionsform!...o sen har det ju en väldigt hög mysfaktor

Från och med nu är jag färdig med mina 60000 steg!!!! Haha!! Får faktiskt lite extra för jag ska ju cykla till jobbet oxå...13 km Efter det så ska jag bara vila. Bröllop imorogon! Ska bli sååå roligt. Som ett studiebesök inför sitt eget Bara ett litet problem...Guldigt fodral eller midnattblå liten kreation?!

Kramar och ha en riktigt riktigt bra helg allihopa! På måndag börjar vi om...60000 steg mån tom sön?!

wienna skrev 2008-06-26 22:52:42 följande:
    Tack Mikabella.Wienna är hästen....
  • wienna

Mitt mål för nästa vecka är 119.000 steg (dvs 17.000 om dagen i genomsnitt)!

Det blir nog lite tufft, men jag gillar utmaningen. Utöver det två ridpass och så kanske lite cykel eller inlines, det får jag se.

• Lunia

Hej mina vänner! Dagen har inte blivit som jag tänkt från början för idag blev jag nämligen hippad Jag som skulle gå en massa idag *s*

Men här är mitt resultat:
    Tisdag: 3968 steg
    Onsdag: 6079 seg
    Torsdag: 20690 steg
    Fredag: 16430 steg
    Totalt = 47 167 steg. Så det gick inge vidare!

• wienna

Min vecka hittills:

Måndag: 21700 + 45 minuters ridning
    Tisdag: 16804 + 3 h cykel
    Onsdag: 15091 + 45 min ridning
    Torsdag: 16990
    Fredag: 12635
    Lördag: 16487

Det blir nog inte så himla många steg till idag.

• wienna

Uppdatering:

Söndag: 16450

Den här veckan:
    Mandag: 19233
    Tisdag: 22934

• Mikabella

Ni är sååå duktiga! Jag är lite seg..Har fått så ont i höftleden o vågar inte riktigt ta ut mig..Vill inte att det ska bli en inflamation...

Lunia: Vad roligt med hippa!!! Gissar att ni hade det bra?!

Wienna: Du är på hugget du! Bra kämpat!

Oki här är min vecka so far:

Måndag 18562
    Tisdag ca 15200
    Idag syndar jag...Hinner inte...Grrr...Ska försöka få in en timmes runda sent ikväll..typ 22.00

• wienna

Jag har hittills 13.385 steg idag. Ska dock åka ut och rida strax så jag kommer att nå mitt mål med minst 15.000 steg plus en annan aktivitet (alternativt 20.000 steg) idag också.

Svar på tråden Stegräknare!