Las Vegas vigsel
Jag och kärleken funderar på att åka till Las Vegas o gifta oss. Helst med Elvis som vigselförrättare. Har kollat lite på Las Vegas hemsida. Nån som har erfarenhet lr känner någon som gjort de?
Jag och kärleken funderar på att åka till Las Vegas o gifta oss. Helst med Elvis som vigselförrättare. Har kollat lite på Las Vegas hemsida. Nån som har erfarenhet lr känner någon som gjort de?
Här var det lugnt...
Kan inte bidra med så mycket, går bara och lääängtar och packar mentalt resväskorna, om och om igen. De skorna, den kjolen, osv. Handbagage, ja, ska vi ha kabinväskan med klänningen och kostyemn...packa, packa upp...
Vixen: Då e vi ungefär på samma plan... :)
När är de de e dags för er?
Vi åker till Vegas den 5: o gifter oss den 6:e.
Hämtade ringarna idag!! Åh, så fina de e. Längtar tills de sitter på plats.
Åh va kul att tråden lever!
Vi åker den 15e! LÄÄÄÄNGTA!
Kul att era ringar är fina, min är inte klar ännu. Så där har jag ännu en sak att nojja över, tänk om guldsmeden har glömt bort den? Ska visserligen inte hämta den förrän samma vecka vi åker, men jag måste prova ut storleken innan han sätter i stenarna. Detta kom jag överens med ett butiksbiträde om när han hade semester, hoppas det inte har blivit något missförstånd....
Uppdrag denna vecka:
*Lägga in annonsen. Var påväg att göra detta för några veckor sedan, men det blev inte av. Vet inte om jag har någon liten tvekan kring utformingen eller vad det är???
*Rensa kroppen och tappa lite vikt. Vi har beställt 36 bilder, och det vore ju lagom kul att ångra sig hela livet att man inte tog tag i bilringen INNAN bröllopet. Synd bara att syndaren så sent ska vakna, nu är det inte lång tid kvar. Oh well....
Oja, noja sig gör man hela tiden...
Var o provade min klänning imorse, den var lite skev i sömmarna o jag e supernervig att den kommer bli de sen oxå, fast jag vet att hon e en duktig sömmerska...
Tänk om fingrarna sväller o ringer blir för tajt...
Sen hittade jag ingen fin slips till kärleken här hemma i stan, men efs vi åker till sthlm på tors nästa vecka så hoppas vi att vi hittar en där nere...
Kommer ni sätta in annonsen innan ni åker lr så att den kommer in när ni är borta?
Vi kommer skicka vår över internet till vår tidning, så alla ser den när vi är "over there"
Nu är jag gift! ÄNTLIGEN!
Igår kom James från glam squad och skulle sminka mig och fixa mitt hår. Har satt i extensions så att håret skulle bli lite längre.
Jag måste ärligt säga att jag inte är helt nöjd med James prestation.
För det första hade jag fått bokat in en tid för mig och min sambo som skulle ta 2-2 1/2 timme. Men det tog inte mer än 50 min. Han gjorde allt så snabbt då han verkade stressad och det kändes som om han slarvade.
Tyvärr visade det sig att jag antagligen blivit "lurad" På mina extensions då jag betalt nästan 900 kr för det och det skulle vara riktigt hår. Tydligen var det inte så. Blev trots allt nöjd med håret men sminket kändes bara usch. Han gjorde mina läppar alldeles för stora och jag kände mig så onaturlig och knäpp. Fixade till lite själv efteråt men då han kändes så stressig så orkade jag inte säga till. Tänkte att jag kunde fixa till själv efter det han gått, o det gjorde jag o blev sedan nöjd.
Bröllopet var underbart! Det var bättre än bäst. Vi var båda så himla nöjda. Alla var underbara, speciellt fotografen, som tog över 500 bilder på oss. Imorgon ska vi hämta dom! SÅÅÅÅÅÅÅ KUL!
Vegas är underbart med!lOVE IT!
Vegashälsningar//Meiia
av rent nyfikenhet har jag gått in här o srer att någon har gift sig i las vegasss wow
gratulerar så mycket
Stort GRATTIS Meiia och maken!!! Tänk att ni är gifta nu !!
Usch, vad tråkigt med James! Undra om all framgång har stigit honom åt huvudet?
Men jag är jätteglad att ni är nöjda med kapellet och att ni fick uppleva ett bröllop ute i Valley of Fire - det är såå speciellt!!
Sen får du uppdatera med alla superfina foton!
Är så avis på att ni är i LV och jag sitter här på jobbet:)
Grattis till dig Meia o din nya man! :)
Håller med Too be om din frisör/sminkös, riktigt tråkigt.
Ska bli spännande att få se alla kort iaf. :)
Nästa helg är det vår tur!! Om 8 dagar är jag fru ******** hihi, lite hemligt än. ;)
Önskar er alla en trevlig helg.