• JaHa080910

Las Vegas vigsel

Jag och kärleken funderar på att åka till Las Vegas o gifta oss. Helst med Elvis som vigselförrättare. Har kollat lite på Las Vegas hemsida. Nån som har erfarenhet lr känner någon som gjort de?

• Svar på tråden Las Vegas vigsel
  • rosarosen1

Hej, er weddinplanner är jättefin med sååå fina bilder. Du är rena uppslagsverket när det gäller LV, jätteroligt att läsa!!

Too Be gift nu skrev 2008-08-08 14:03:25 följande:

vixen not a trampDet betyder att ni inte behöver ha med egen dator.Vi hade med våran laptop, men en av nätterna på Treasure Island så fungerade inte uppkopplingen och då använde vi den på TV:n istället.Man loggar alltså in på TV:n och beställer internet(mot en kostnad) och så finns det ett tangentbord i rummet som man använder och så är själva internetsidan på TV:n.Varje hotell brukar också ha ett "business centre" där man kan använda internet och dom olika köpcenterna som Fashion Show Mall, Miracle Mile osv. brukar ha internet cafén.När det gäller annons så hade vi bara en enkel annons:Idag gifter vi oss!NamnNamnLas Vegas, Valley of Fire8 Maj 2006
  • rosarosen1

...inte weddinplanner. weddingannouncer ska det ju vara!

• Too Be  gift nu

othlucas

Tackar!
    Ha, ha - jag kanske skulle bli en weddingplanner för Las Vegas:):)

Vi gillade ju verkligen LV och planerar nu våran 3:e resa dit så jag har bara kul när jag diskuterar LV:)
    Sen får man ju hänga här och se alla andras fina bröllop och roliga planeringar!!

• sokkerstruten

Vi var i vegas nu i sommar! (vi bor i dallas) och vi bodde på the vensian, det var sååå lyxigt!

Ett par kompisar till oss bodde på bellagio några veckor innan oss, men efter att sett våra bilder på våran svit så ångrade dom att dom inte hade bott på the venisian!

Hotellet har en av dom bättre shoppingmallsen oxå, dom har återskapat rom, så när man gick in i köpcetrumet så fattade man inte att man var inne, man trodde man var ute eftersom dom hade målat himmel i taket, gatulyktor m.m! Min sambo kom på det efter ett tag när vi hade gått där! Ganska verkligt!

Som sagt så finns det määängder med vigselställen! kan tyvärr inte rekomendera någon av dom..eftersom jag inte har någon erfarenhet!

• vixen not a tramp

Too Be gift nu skrev 2008-08-08 14:03:25 följande:

vixen not a trampDet betyder att ni inte behöver ha med egen dator.Vi hade med våran laptop, men en av nätterna på Treasure Island så fungerade inte uppkopplingen och då använde vi den på TV:n istället.Man loggar alltså in på TV:n och beställer internet(mot en kostnad) och så finns det ett tangentbord i rummet som man använder och så är själva internetsidan på TV:n.Varje hotell brukar också ha ett "business centre" där man kan använda internet och dom olika köpcenterna som Fashion Show Mall, Miracle Mile osv. brukar ha internet cafén.När det gäller annons så hade vi bara en enkel annons:Idag gifter vi oss!NamnNamnLas Vegas, Valley of Fire8 Maj 2006
    Las Vegas weddingplanner aka Too be gift nu, du är verkligen en klippa!

Skönt att kunna fixa med sånt på sitt eget rum, vore såklart att kunna lägga upp bilder också, men det hinns ju med sedan. Är inte superförtjust i att lägga up det på FB i alla fall, men nyheten lägger jag gärna ut där! Hr funderat på en resdagbok och att regga oss på wedding announcer. prestationsångesten kommer naturligtvis som ett brev på posten när man har varit inne på er sida, den är perfekt!

Annonsen...
    "Idag gifter vi oss" låter så mycket bättre än "Igår gifte vi oss". Vår lokaltidning ges inte ut på vår bröllopsdag så det måste bli en dag efter. Har lite funderingar på texter, är det Ok att jag mailar dig olika förslag i morgon så får du säga vad du tycker? Jag litar på din smak, eller det lät fel, men du förstår vad jag menar...

Säg till om du inte känner för det!!! Jag är bara så ensam om det här känner jag... Har ingen superlust att lägga ut det på BT heller av förklarliga skäl.

Guideboken har kommit nu och spontant känner jag: Hjälp! Vi måste (som ni) åka fler gånger, vi kommer aldrig hinna allt vi vill på strax under två veckor! Prio att är dock relax och vigsel, det är det våra kroppar skriiiker efter just nu.

Tack för att du finns!!
  • Too Be  gift nu

vixen not a tramp

Det är klart det är ok att maila över några förslag - jag hjälper gärna till!

Ja, det är det som är så bra - man blir aldrig färdig med Las Vegas:):)
    Och jag tycker bara att det är kul att hjälpa till!!

• vixen not a tramp

Too Be gift nu skrev 2008-08-09 10:14:35 följande:

vixen not a tramp Det är klart det är ok att maila över några förslag - jag hjälper gärna till!Ja, det är det som är så bra - man blir aldrig färdig med Las Vegas:):)Och jag tycker bara att det är kul att hjälpa till!!
    Du har långt mail!
  • Too Be  gift nu

vixen not a tramp

Och nu har du svar:):)

• JaHa080910

25 dagar kvar!!! I can not believe it!!!! :D:D:D:D:D
    Vi kommer nog inte sätta in någon liten annons i vår lokaltidning, utan det blir en direkt med bild.
    Ringarna är snart klara.
    Hittade en jättefin klänning hos en butik här i stan som har brudkläder. Den var på rea 500:-, rosa tubtopp som slutar vid knäna som vi ska göra om lite, ett svart band ska sättas under bysten åsså ska hon sy fast svart tyll längst ner runt hela, detta kostar extra: 400:-, så min klänning kommer bli lite
    dyrare än h2b:s skjorta. ;)
    Kommer självklart lägga ut bilder sedan.

Svar på tråden Las Vegas vigsel