• IdaÄlskarLennart

bloggbrudar

Hej, Jag heter Ida och jag ska gifta mig söndagen den 17de augusti i piteås stadskyrka. Nu undrar jag om de finns fler än jag som skriver blogg? iså fall så kan ni gärna besöka min sida och skriva nå så ska jag kolla in dig med.. =)

IdaTallhed.blogg.se

• Svar på tråden bloggbrudar
  • IdaÄlskarLennart

Men i inlägget som står där på EnaOnlines sida "välkommen" lite längre ner i den meddelandet precis innan den röda texten kommer så står det typ "vill du skriva i våran Gästbok" då klickar du på ordet gästbok där så kan du skriva ;)

Silva79 skrev 2008-06-11 19:42:50 följande:
    Så här står det längst ner i ditt inlägg:CommentsLeave a ReplyYou must be logged in to post a comment.
  • EnaOline

Annars så står det gästbok, längst upp till höger..

TS vilka rolika klipp du hade, jag o sambon höll på att skratta ihjäl oss.. hihi

• EnaOline

silva79 jag har varit inne på din blogg, förr, bra val med klockan, jag hade också valt den vita..!

• IdaÄlskarLennart

haha, ja .. lite humor måste ju finnas ;) haha .. jag höll också på dö första gången jag såg dom ;)

EnaOline skrev 2008-06-11 19:50:14 följande:
    Annars så står det gästbok, längst upp till höger..TS vilka rolika klipp du hade, jag o sambon höll på att skratta ihjäl oss.. hihi
  • Januari2009

Jag har också tittat in. Blev full i skratt när jag såg din (TS) nedräknare till bröllopet!!

• IdaÄlskarLennart

ja, alltid bra att hålla noga koll på tiden ;P eller? haha.. så man inte glömmer mitt i all planering *l*

• lillapinglan

bloggar inte så mycket om mitt bröllop men lite.. det blir kanske mer.
    här har ni den i vilket fall
    majalotta.blogg.se

Svar på tråden bloggbrudar