• IdaÄlskarLennart

bloggbrudar

Hej, Jag heter Ida och jag ska gifta mig söndagen den 17de augusti i piteås stadskyrka. Nu undrar jag om de finns fler än jag som skriver blogg? iså fall så kan ni gärna besöka min sida och skriva nå så ska jag kolla in dig med.. =)

IdaTallhed.blogg.se

• Svar på tråden bloggbrudar
  • IdaÄlskarLennart

fast du kn lösenordsskydda din blogg. man skaffar typ ett "besökslösenord". alla som du vill att ska kunna läsa bloggen får de lösenordet så dom kan läsa, men se bara tuill att inte ha samma som till inloggningen ;) man ä´ndrar det i inställningar någonstans ;)

T3ZZ skrev 2008-06-15 12:47:08 följande:
    IdaälskarLennartjadu d kan va så, trodde det till en början. men han e bara inne på garaget.org å blocket.se så han kan nog inte hitta den. men ifall han vet om det så gör det inget, men ja hoppas han inte vet. nu gjorde du mej nervös =O
  • EnaOline

jag har lösenordsskyddat vissa delar av min blogg, skitbra faktiskt!

• bridesilly

Kul att kika i era bloggar. speciellt roligt där det bloggas om bröllop tycker jag

• IdaÄlskarLennart

okej ;)

T3ZZ skrev 2008-06-16 07:58:36 följande:
    nu har ja lösenordsskyddat. användarnamn: t3zz lösen: kattmammaifall d e nån som vill kika.//ThereseTomas.blogg.se
  • IdaÄlskarLennart

mer bloggbrudar finns väl =)

hur har eran dag varit? min har varit underbar. Tisdag idag, eller klockan är över 00.00 så egentligen är det ny dag. Men tisdag den 17de juni innebär att de var exakt två månader kvar till mitt bröllop. ;)

Jag har tillsammans med min älskling och hans syster och hennes barn ätit middag idag. Vi har myst i soffan en stund och jag har dessutom varit på promenad med sara och hennes syster och hennes mamma. Det var vi och sju hundar ;) hehe

Jag brukar ofta vara hundvakt till min kompis annas hund och saras syster har fotat henne med proffskamera och bilderna blev helt fantastiskt underbara ! =)

• EnaOline

TS du verkar ha haft en bra dag..

• T3ZZ

jag har tagit bort lösenordsskyddet på min blogg =O
    men d e för ja inte bryr mej i fall tomas ser ;o) desto roliare om han försöker dölja det.

ThereseTomas.blogg.se

• ingeberg

www.ingeber.blogg.se...lite av varje

• lycklig78
    ingeberg skrev 2008-07-04 21:33:39 följande:
    www.ingeber.blogg.se...lite av varje
    Det gick inte att komma in där.
  • Mikabella

Min blogg ligger här på Bröllopstorget. Välkommna in.

• Mikabella

..handlar inte så mycket om bröllop...men ibland...vägen dit och mina små funderinga o upplevelser. Har inte fårr en enda kommentar än så jag vet inte vad folk tycker om den.... ...Skulle bli glad av kommentarer...

Svar på tråden bloggbrudar