• IdaÄlskarLennart

bloggbrudar

Hej, Jag heter Ida och jag ska gifta mig söndagen den 17de augusti i piteås stadskyrka. Nu undrar jag om de finns fler än jag som skriver blogg? iså fall så kan ni gärna besöka min sida och skriva nå så ska jag kolla in dig med.. =)

IdaTallhed.blogg.se

• Svar på tråden bloggbrudar
  • IdaÄlskarLennart

wow, vet han om det då? =)

T3ZZ skrev 2008-06-15 11:02:26 följande:
    Ska fria i sommar till min älskling, bloggen har ni här: ThereseTomas.blogg.se
  • IdaÄlskarLennart

hittar inte hur man kommenterar i din blogg, men jag har heller aldrig sett ett fem klöver. Blev de en låt ocg blev de nå vinst?=)

Bauti skrev 2008-06-15 11:04:56 följande:
    bautiblubb.blogspot.com/Här skriver jag allt möjligt. I-lands som världsproblem.
  • T3ZZ

idaäslakrlennart
    nej :P. men han vet no att ja har något i kikarn men kan inte sätta fingret på vad.

• IdaÄlskarLennart

okej ;) va spnnande. ska de bli ett stort frieri och kommer det att bli hema eller ?

T3ZZ skrev 2008-06-15 11:32:49 följande:
    idaäslakrlennartnej :P. men han vet no att ja har något i kikarn men kan inte sätta fingret på vad.
  • T3ZZ

ja ska fria på fallens dagar i trollhättan. det var där vi hade våran första dejt (om man säger så) för 5 år sedan. ja ska be en kompis fixa med picnic vid slussarna och så ska jag å Tomas först titta på fallen sen ska vi gå till slussana där d e uppdukat med herrljunga cider (stor flaska såklart) å jordgubbar. det står på min blogg faktiskt =D hur d e tänkt.

• IdaÄlskarLennart

ska läsa lite nogrannare sen ;)
    så romantiskt.

T3ZZ skrev 2008-06-15 11:37:57 följande:
    ja ska fria på fallens dagar i trollhättan. det var där vi hade våran första dejt (om man säger så) för 5 år sedan. ja ska be en kompis fixa med picnic vid slussarna och så ska jag å Tomas först titta på fallen sen ska vi gå till slussana där d e uppdukat med herrljunga cider (stor flaska såklart) å jordgubbar. det står på min blogg faktiskt =D hur d e tänkt.
  • IdaÄlskarLennart

Men tänk om han tjuvläst din blogg då? ;P

• Bauti

Jag har valt att inte ha några kommentarer på sidan.
    Och nej det blev ingen lott, fick problem med bilen så det föll i glömska.

IdaÄlskarLennart skrev 2008-06-15 11:32:45 följande:
    hittar inte hur man kommenterar i din blogg, men jag har heller aldrig sett ett fem klöver. Blev de en låt ocg blev de nå vinst?=)
  • T3ZZ

IdaälskarLennart
    jadu d kan va så, trodde det till en början. men han e bara inne på garaget.org å blocket.se så han kan nog inte hitta den. men ifall han vet om det så gör det inget, men ja hoppas han inte vet. nu gjorde du mej nervös =O

• EnaOline

han kommer nog bara att tycka att det är charmigt och romantiskt om han får reda på det.. Lycka till T3ZZ

Svar på tråden bloggbrudar