Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Nu har jag gjort det igen... omgång 9

hoohooo nu har jag också hittat hit!!!

*krulltrumpeter*
    Tråd number nine! Jösses Amalia (eller ska man kanske säga Viktualia? )

• nennesjuttioåtta

BIM = Beräknad Icke Mens (hur logiskt som helst).
    Och om du funderar på hur det kan vara över ett år kvar nu så beror det på att jag vill förvilla mig själv så att jag inte ska känna efter och fundera för mycket på det. Visa människor som aldrig behövt oroa sig om utebliven graviditet hävdar ju att det är det man gör fel, så jag måste ju prova om de har rätt. *mummelmummel*

• nennesjuttioåtta

Zozo
    oh Jag har varit en gång i Nantes! Vi bodde i en by en bit därifrån som heter Le Polugien (?!?!) och det var fantastiskt trevligt! Bor dina svärisar där? ÅÅÅh jag ser framför mig hur min svärmor och svärfar skulle bete sig om jag gick omkring med en kula. De gillar verkligen korsförhör och att kommentera hur man ser ut (men det gillar inte när det blir omvänt) *rys*

• nennesjuttioåtta

muffins
    glömde nog skriva, men vad skönt att du fått en tid så snabbt! Det kommer att gå toppen, ska du se! Sen kommer du att skutta runt som en riktigt välgräddad cupcake!

• nennesjuttioåtta

härligt att höra muffin att allt gått bra med knät! När jag bröt nyckelbenet åt jag en Distalgesic och blev jättetrött av den med. Men det var ju bra för då orkade jag ju inte röra så mycket på mig (dels gjorde det ont och dels lät det som när man krossar hårda maränger mot varandra). Tror också att det ofta kombineras med Panodil eller alvedon för en extra liten kick.

• nennesjuttioåtta

oohh bra idé tjejer! Jag har ju också några dagar att slå ihjäl, dock på obestämd framtid... Men jag bävar för att börja skicka bilder för framkallning, det är ju några 1000 sen sist... Men ett bröllopsalbum borde jag kunna peta ihop! Hoppas att jag inte får jobb förrän i ...oktober...

hej förresten.

• nennesjuttioåtta

fast man fååår ju vara OT i den andra tråden också! Men jag håller med, jag skriver själv inte här så ofta för det är inte lika livat längre. Synd! 30 sidor sen i juni är ju långt från vårt årsbästa. Men jag håller ändå med Zozo, låt den leva vidare - och muffinstönt är kanske rätt person att axla rollen som trådstartare!

• nennesjuttioåtta

när min man hade 30+30+30 så fyllde hade de köpt flera backar med Loka och tömde ur lite grann och fyllde upp med vodka, satte på kapsylerna igen (det finns någon manick för det) och så fick de som körde vanlig Loka naturell och de som inte körde Loka Päron (eller liknande) med extra fräs. Toppen eftersom vi hade festen i bostadsområdet och grannarna tyckte vi var tokstädade som gick omkring och drack loka.

Smakar gott också, tar bort spritsmaken! *tummen upp*

• nennesjuttioåtta

kanske inte det mest glamorösa men det höjer ju några ögonbryn att få en flaska ramlösa i näven som man blir full av.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9