Nu har jag gjort det igen... omgång 9
Vickan
Ny blir jag nyfiken på din antika cykel. Hur ser den ut?
Vickan
Ny blir jag nyfiken på din antika cykel. Hur ser den ut?
Tack för länken. Vilken stilig hoj. Förstår att du är besviken efter versta´ns besked. Hoppas du kan hitta nån som kan fixa det.
Själv grubblar jag vidare på hur jag ska våga cykla igen. Inte så lätt när det ögr ont.
SKIIIITTTTTT!!!!!!!
Min dator har kraschat!!! Och gissa vad!?!?! Idioten jag har inte ens gjort en back up på mina filer. Framför allt bilderna. Mina älskade bilder. Jag tror inte jag kan vara så dum att jag inte tänkte på det men däremot så jäkla otur att jag inte hunnit! *GGGGRRRR*
Sister of the Night skrev 2008-09-12 21:13:04 följande:
Va sjutton är en grönästsoppa?!?! Menar förstås grönÄRTsoppa!
Tack för förslaget Vickan. Den låter supergott!
Vi provade på ngt som heter BodyBalance, en stretch och yoga inspirerad pass. Ojoj va öm jag är idag. Speciellt de ställen där jag inte har tränat på ett tag. Fler såna pass till oss. Mig som behöver mjukare träning och Grabben som behöver bli smidigare.
Imorrn ska jag på en håraudition. Wella söker hårmodeller. Ska bli spännande o se va dem gör med mitt hår. Om det får godkänd förstås.
nenne
Aha,har du ingen sånt grej du kan hänga fast slangen på. Jag syftad på hårländerna. Att du ska "kamma" igenom håret samtidigt som du sköljer. Försöka iaf.
Jag köpte min rassulera på www.bodystore.se
OM jag kommer ihåg det rätt så kanske du bor just där crearome har sina inspirationsbutiker. Dem har också rasullera, 100 och 500g. www.crearome.se o klicka på inspirationsbutiker.
Ok tjejer. På onsdag ska jag vara hårmodell för en klipp och färgkurs. Jag har gett dem fria händer så det ska bli super spännande!
Jag vet, är suuuper närvös nu. Saknar mitt långa hår redan. Hahaha!
Tycker inte om att schoppa längre. Allt e dyrt o sitter fult på mig. Speciellt om man måste klippa upp 1 decimeter. Däremot har jag hittat en supersnyg skjorta till grabben. Ska jag verkligen lyxa till det med TVÅ presenter?!?!
Japp, Jag måste bli modigare.
Sister of the Night skrev 2008-09-16 22:13:29 följande:
Nu har jag klippt mig! Shit va annorlunda jag ser ut nu. Kort i nacken med lång snedlugg. Hon har färgat hela håret med brunnyans för att ge lite lyster sen har hon slingat luggen med två olika nyanser av brunt. Supersnyggt, jag fattade inte själv att det var jag.
Ska mejla er före och efter bilder å fort kameran funkar.
Mrs B
Förut hade jag långt hår som är uppklippt. Det längsta är till midjan och kortaste är vid bröstet. Så det är mkt som har klippt bort.
Mrs B skrev 2008-09-19 10:42:18 följande: