Nu har jag gjort det igen... omgång 9
Anne/Zozo
Åh, det låter inget vidare positivt. Jaja, finns inget annat att göra än att kämpa på. *peppar peppar*
Anne/Zozo
Åh, det låter inget vidare positivt. Jaja, finns inget annat att göra än att kämpa på. *peppar peppar*
jag syftar på att det är först till kvarn o interna kontakter.
Trevligt Vickan! Vi har också varit på födelsedagsfest. Med en supergo princesstårta. Ändå har jag ätit många princesstårtor och vanliga tårtor.
Idag har jag varit på golfbanan och slagit bollar. Ibland får jag bra sving ibland hamnar den 2dm bort. Då vill man springa dit och ta tillbaka dem. Såna slag är bara slöseri med bollar! Sen gick vi och slog kortre slag. Det är inget fel på min riktning, bara att den åker förbi hålet med ett par decimeter.
Är alldeles mör i överkroppen. Imorrn kommer nog en rejäl träningsvärk. Förra gången hade jag ont i -3 dagar.
Hahaha, gud vilken dröm! Man kan tro att du tyckte det var för lång tid till nästa dejt så du drömmer om en egen... Varför är jag inte med isf?!?!
Åh, tack Anne. Alltid kul med lite alkoholtips.
tjena Nenne, försvann du?
anne på grönkulla skrev 2008-08-26 23:12:14 följande:
Jag har i princip glömt mina gaml projekt. Satsar på nya istället.
Förresten Vickan, jag har för mig att du äger en stegräknare. Hur motionerade du med den? Var det powerwalk eller annat motion? Hur länge och hur många steg gav det? Jag funderar på en stegräknare men vet inte om det ger speciellt mkt.
Ok tjejer, Ni får ta fram pompomarna och sparkdräkterna till nästa torsdag. För jag ska på gruppintervju!!!! *spyyr av nervositet* Det är inget flashigt jobb alls. Utan gamla hederliga McDonalds. Bättre än inget.
Förresten, jag köpte en såndär enkel stegmätare och gav mig ut på en powerpromenad på 1h. Lyckades gå 8069 steg enligt mätaren. Inte alls illa tycker jag.