Nu har jag gjort det igen... omgång 9
Jag borde stryka o sortera papper o bädda... Satt igång tvätten har jag gjort. Men nädå, jag läser deckare, dricker saft o dumsurfar - o äter avokado på knäckemacka.
hmmm...
Jag borde stryka o sortera papper o bädda... Satt igång tvätten har jag gjort. Men nädå, jag läser deckare, dricker saft o dumsurfar - o äter avokado på knäckemacka.
hmmm...
haha, o så borde jag ringa mormor o se om hon hinner ses nåt mer denna vecka också.... men det är bara ett glatt borde, inget tråkigt alls.
Men du klår mig med hästlängder nenne - jag erkänner!
Haha, inte ska du ta det så!
Men nu har jag ringt min favvo-mormor iallafall - hon är coolast! Mormor rocks, säger jag bara!
Oj så avancerat. Funkar inte shampo o balsam??? Det är nåt jag aldrig lagt mycket pengar eller tanke på måste jag erkänna... trots att håret är en av mina få utseendemässiga tillgångar.
Maken går med stegräknare. Den i sig ger ju inte så mycket mer än koll på att man går minst en viss mängd varje dag. Lite pepp-funktion, att man tävlar med sig själv har det ju också - om man nu blir sporrad av det.
Heja muffin!
Här dricker vi bubbel o jag nojjar över packningen, ska flyga lååångt imorrn - mycket sorgligt.
Vi har inte heller lyckats göra nåt bröllopsalbum!
Om jag hade min egen dator just nu så skulle det kanske funka att ta tag i att välja o beställa (vi har köpt ett fint album!)...
Men just nu blir jag utkastad från BT av min lånedator hela tiden...
Just dammsugare är väl en av få saker man köper som faktiskt BÖR suga - big time!
Översättning är svårt... det är många varumärken som gått på pumpen där!
Ett år sen?? Inte länge...
Hmm, det drä med vinäger o bikarbonat o grejer låter väldigt avancerat för mig...
*pompommar lite som uppvärmning*
Men muffin, var det inte ett år sen alla fick regga om sig då sajten ändrade sig???
oooo *kramar om* ta hand om dig Zozo! Det är väl bra att de hålle rkoll på dig. O snart är väl beräknad födsel för bebisen? (efter 2 st mycket för tidigt födda i bekantskapskretsen... bara i år).
Här har jag verkligen galet dåligt med nättid - jag hoppas det ändrar sig i nästa vecka - min inlogg till BT krånglar fortfarande hemifrån.
Gamla cyklar? Näej, jag funderar på ny bil...
Själv tränade jag också lite hårt i helgen - rumpan kändes efteråt vill jag lova.
*anne dräller vidare genom sitt förvirrade liv*
Ja, hårmodell vore coolt, men oxå modigt!
Jag färgar själv inte håret just nu (men har en dryg decimeters utväxt som jag inte låssas om) - jag har så tråkig hårfärg i mig själv men har hy och ögon som en rödhårig så jag har fejkat i många många år. de grå stråna som börjar komma stör mig dock inte så mycket, jag är ju över 30 och i min familj har många haft mycket mer långt före det - så jag ska verkligen itne klaga. Ålder och mognad har bara gett mig fördelar utseendemässigt (jag var ingen HOT tonåring) i övrigt, så.
Borde också gå till frissan. Men ikväll ska jag provköra en bil o se om jag vill köpa den...
Ooo, tjusigt. Själv borde jag hålla efetr nacken just nu - klippte upp det där (hade försökt spara lite läng först men det blev för slitet) i somras o de börjar växa ut nu...