Inlägg från: anne på grönkulla |Visa alla inlägg
  • anne på grönkulla

Nu har jag gjort det igen... omgång 9

Jag borde stryka o sortera papper o bädda... Satt igång tvätten har jag gjort. Men nädå, jag läser deckare, dricker saft o dumsurfar - o äter avokado på knäckemacka.
    hmmm...

• anne på grönkulla

haha, o så borde jag ringa mormor o se om hon hinner ses nåt mer denna vecka också.... men det är bara ett glatt borde, inget tråkigt alls.

Men du klår mig med hästlängder nenne - jag erkänner!

• anne på grönkulla

Haha, inte ska du ta det så!

Men nu har jag ringt min favvo-mormor iallafall - hon är coolast! Mormor rocks, säger jag bara!

• anne på grönkulla

Oj så avancerat. Funkar inte shampo o balsam??? Det är nåt jag aldrig lagt mycket pengar eller tanke på måste jag erkänna... trots att håret är en av mina få utseendemässiga tillgångar.

• anne på grönkulla

Maken går med stegräknare. Den i sig ger ju inte så mycket mer än koll på att man går minst en viss mängd varje dag. Lite pepp-funktion, att man tävlar med sig själv har det ju också - om man nu blir sporrad av det.

• anne på grönkulla

Vi har inte heller lyckats göra nåt bröllopsalbum!

Om jag hade min egen dator just nu så skulle det kanske funka att ta tag i att välja o beställa (vi har köpt ett fint album!)...

Men just nu blir jag utkastad från BT av min lånedator hela tiden...

• anne på grönkulla

oooo *kramar om* ta hand om dig Zozo! Det är väl bra att de hålle rkoll på dig. O snart är väl beräknad födsel för bebisen? (efter 2 st mycket för tidigt födda i bekantskapskretsen... bara i år).

• anne på grönkulla

Här har jag verkligen galet dåligt med nättid - jag hoppas det ändrar sig i nästa vecka - min inlogg till BT krånglar fortfarande hemifrån.

• anne på grönkulla

Gamla cyklar? Näej, jag funderar på ny bil...

Själv tränade jag också lite hårt i helgen - rumpan kändes efteråt vill jag lova.

*anne dräller vidare genom sitt förvirrade liv*

• anne på grönkulla

Ja, hårmodell vore coolt, men oxå modigt!

Jag färgar själv inte håret just nu (men har en dryg decimeters utväxt som jag inte låssas om) - jag har så tråkig hårfärg i mig själv men har hy och ögon som en rödhårig så jag har fejkat i många många år. de grå stråna som börjar komma stör mig dock inte så mycket, jag är ju över 30 och i min familj har många haft mycket mer långt före det - så jag ska verkligen itne klaga. Ålder och mognad har bara gett mig fördelar utseendemässigt (jag var ingen HOT tonåring) i övrigt, så.

• anne på grönkulla

Ooo, tjusigt. Själv borde jag hålla efetr nacken just nu - klippte upp det där (hade försökt spara lite läng först men det blev för slitet) i somras o de börjar växa ut nu...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9