Nu har jag gjort det igen... omgång 9
Anne - livet är för kort för att spillas på fåniga filmer! Gå och sov med dig! Det behöver du säkert!
Anne - livet är för kort för att spillas på fåniga filmer! Gå och sov med dig! Det behöver du säkert!
Stackars er som har ont hit och dit. Själv har jag ett krånglande lillfinger.. hemskt opraktiskt...
Annars hade jag störtskoj på mina två after work igår. Den första var med kollegorna på en uteservering i jobbstaden. Sen åkte jag till hemhålan och drack några öl tillsammans med maken och en kompis till honom som är på ett av sina sällsynta besök.
Nu väntar jag på att en kompis ska forcera bilköerna och komma hit! Skoj!
*vinkevink*
plötsligt vill båda föräldrarparen komma hit typ NUU och mina vill absolut ta med ALLA mina återstående pinaler... hm.... konstigt!!
zozo - skönt att höra att det finns fler med tvärtysta klockor. Hade utvecklingssamtal med min chef idag och känner att föräldrarledighet inte är nån omöjlighet på nåt sätt, mitt nuvarande jobb är verkligen familjevänligt på det sättet... ska dock inte ett KNYST om ungar, vågar ju inte ens tänka tanken hela vägen ut plus att jag just nu har STORMANDE mens... så det känns lite avlägset...
anne på grönkulla skrev 2008-07-03 17:55:04 följande:
anne på grönkulla skrev 2008-07-03 18:21:30 följande:
Muffins - stackars!!!
Zozo - jag har TVÅ VECKOR var på jobbet.. *avis på alla semestrare*
Själv - väntar jag på att mina päron ska skutta in genom dörren här och se vårt lilla träslott för första gången!
Anne - heja heja heja! Kan jag ta körkort kan du!
Här - har mina föräldrar varit över helgen. Gardinerna är fixade, äppelträden beskurna och mamma och pappa kommer ägna de närmaste veckorna åt att skryta över hur SANSLÖST duktiga deras dotter och svärson är på att ta hand om och renovera ett hus... ha ha ha!
Ute - ösregnar det och man kan tro att det är oktober...