• Zozo

Nu har jag gjort det igen... omgång 9

Jag behöver heller inte saaa fint vâder! jag längtar bara hem till familjen och havet..

• Zozo

Nepp, jag ska inte tillbaka förrän i maj - typ!

• Zozo

Ja, sa länge jag mar bra, som jag gör nu tänker jag fôrsöka utnyttja tiden till att göra allt sadant som jag listat att "göra senare".. jag har fortfarande inte tryckt ut bilder och gjort fotoalbum fran bröllopet... som var för snart tva ar sedan!
    förresten har vi var första bröllopsdag tisdag nästa vecka; den andra kommer ju 14/8, men da lâr maken vara pa vift..

• Zozo

Hejsan flickor! Hoppar in som hastigast bara för att tala om att jag har SEMESTER och inte ska jobba pa uuuurlänge

• Zozo

Heeej Sis! Och hej pa er andra med.

Maken jobbar och skulle slutat 6 men det körde sig a han maste vara kvar till midnatt.. saaaa trist!

• Zozo

Bara en snabb vinkning från Zozo i semestersverige! Allt är fint här. Kram på er...

• Zozo

Jag vinkade åt dig Vickan, från de södra småländska skogarna!

• Zozo

Hejsan! Själv är jag tillbaka i utlandet och har tillbringat helgen med att pussa pa maken

Här har vi regn och trakväder men iaf ca 20 grader... Jag som hade vant mig vid sköna 27 grader och 25 grader i havet alt 27 i poolen

Känner mig allmänt tung och stor och panikar lite at vad jag ska göra med mina dagar och vad jag BORDE göra innan det blir för sent... dvs betydligt krangligare.
    Jag insag igar att jag kanske redan borde ha tagit steg framat för att hitta dagisplats till om ett ar.. men det känns ju urlöjligt innan barnet ens är fött! Men sa är det tydligen... suck!
    Sedan var det ju projektet bröllopsalbum och fönsterputs...

• Zozo

Shit Vickan! Pa första försöket - maj gauuuudddd! Grattis! Hoppas att ni själva lyckas smälta det hela ni med.. Vi fick ju trots allt vänta en manad eftersom det inte funkade första

Stooooooora kramar till Omsan och Sis som man inte ser sa ofta! Och naturlich även till Anne o Nenne o alla andra här med!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9