Nu har jag gjort det igen... omgång 9
och nu drar jag ut i bushen och återvänder till civilisationen om en dryg vecka!
ha det bäst!
och nu drar jag ut i bushen och återvänder till civilisationen om en dryg vecka!
ha det bäst!
åååååååååå
jag är så GLAD!
Jag har haft så SKOJ djupt inne i de småländska skogarna. *svävar av lycka*
Zozo - och jag vinkade lite tillbaka faktiskt! tänkte på att du var i närheten!
hm.. näeee jag får väl erkänna att jag pladdrar i gravtråden istället.. hm... borde genast skärpa mig
här är läget rätt lugnt. fascineras över alla papper jag fått för mig att spara på och hur lång tid det tar att sortera dem....
... semesterlugnet råder med andra ord...
Vindsortering var precis vad jag ägnade mig åt, struntar i att det är högsommarvärme ute... skulle jag anpassa mig till det så skulle inte mycket renovering/hemmafix bli gjort...
*gnuggar tillbaka och kan avslöja att det är maken som har disciplinen... ha ha ha*
nu när han lämnat huset för lite flygning så satte jag mig genast vid datorn och leker
Precis! fast just nu känner jag ett visst tryck att gå ner och måla trappspaljén för tredje gången.. något som jag tycker är RÅTRIST!!... isch...
gaaaa nu drog polarn jag chattade med.. och motiven till att sitta kvar här minskade betydligt... hm... MÅSTE jag måla?!? isch...
Eller kanske sortera jobbiga prylar som inte har nån plats och inte nåt värde egentligen...
pest eller kolera... eller ska jag sitta kvar här vid datorn och få lite dåligt samvete.. hm....
Anne - det lät ändå rätt najs det där... här är det dåligt med annat än lakrisläkerol.. hm.. näeee jag klarar nog inte att sitta här vid datorn och halvsova...
.. om jag går nedför trappen kanske jag kommer på vad jag står ut med att göra.. hm...
nu har jag sorterat de jobbiga prylarna lite lagom färdigt. dessutom fixat och druckit en latte plus dragit på Eva Dahlgren på hög volym i stereon...
... SKA jag måla nu då eller.... hm...