Nu har jag gjort det igen... omgång 9
helt riktigt!
helt riktigt!
fniss fniss
jaa vi har ju renoverat och renoverat och haft oss! så det ska bli najs med semester! och bra att få smälta att livet är på väg att förändras rätt drastiskt..!
JÄTTEKRAMAR till Sis och Oms! Skoj att se att ni inte försvunnit från jordens yta!
Trådträff i augusti - i teorin kan jag ses i Sthlm 17/8 men jag vet inte om jag pallar det... dvs hur mycket kraft jag har till div saker. I så fall får det gärna bli tidigt på dagen så att jag kan dra hem till hålan i tid... ska börja jobba dagen efter.
Ännu mer teoretiskt är att jag kan passera storstan söndagen därpå, dvs 24/8 men det vet jag inte om jag tror på själv.. fniss fniss
Nu drar jag på semester till Sardinien och återvänder till svensk mark den 13:e. Lär kolla BT då.
KRAM till alla!
Zozo - japp paniken är rätt omfattande... galet!
(makens mobila bredband kom visst till användning....)
Nu är jag tillbaka i Sverige efter en trevlig vecka i solen. Har surat HEMSKT över att jag inte fick dricka vin, men är man på smällen så är man!
Muffins - skoj att se dig här igen! Jopp, jag övningskörde privat.. med maken!
Utlandet var störtnajs! Strålande sol och ljuvligt lugn!
Nu är jag hemma i huset igen och oroar mig för att det är missfall som gör att jag blöder...
Det blev missfall. Blodigt, smärtsamt och med stor besvikelse! Har pratat ett gäng omgångar med sjukvården och fått svar på mina frågor. Nu gäller det bara att uthärda detta.
Och TACK Anne för att du höll mig i handen i natt! När värktabletten väl började funka så sov jag som en stock!
Tack för alla kramar!
Och näeee Zozo - det finns inget vettigt att säga. Själv ägnar jag mig åt att vila... Tur att det är några dagar kvar till jobbet drar igång!
jag är helt yr av vad jag ska tänka och känna runt detta.. å ena sidan hade jag ju ställt in på att JAPP, nu blir det barn och nu ska hela världen förändras. å andra sidan vet jag fortfarande inte om jag vågar bli gravid.. shit vad baklänges och ambivalent man kan vara!
jaaa hur törs man.. inte vet jag.. men men.. när nästa mens kommit lär vi sätta igång igen..