Nu har jag gjort det igen... omgång 9
... eller kanske läsa reseguider inför Sardinienresan på onsdag?!? hm... svåra val...
... eller kanske läsa reseguider inför Sardinienresan på onsdag?!? hm... svåra val...
vadddå eller? ska man kunna stava nu också.. urkans vad bökigt!
*fnittrar glatt*
inte här heller.. men en försvårande faktor är att maken ägnar sig åt nöjen.. men å andra sidan har han jobbat SÅ många fler timmar på det här stackars huset än jag... hm...
.. nääeee istället för att läsa iq-befriade trådar på bt går jag nu nedför trappen och sätter fart på tråkmålningen!
Nu har jag målat och målat och målat... 2,5 timme på samma ställe.. urkans vad segt men det är klart bättre än innan. Nu efter tredje lagret färg kan man börja hoppas, nöjda blir vi nog efter fjärde lagret....
varför nojjar du?! du sitter väl inte i sjön om du glömmer nåt där i långtbortistan?
åhååå jag tror jag förstår... det är det där eländet med att man bor på mer än ett ställe och själva ångesten består i att en sån förflyttning som du är på g att göra påminner dig starkt om att du SKULLE kunna ha tillvaron samlad på ett ställe.. hm... känner delvis igen det där..
det är ju också en vinkling på snurret... min lösning på det är att FÖRSÖKA (jag säger inte att jag lyckas) matcha redan vid inköpen.... ha ha ha... tror jag på den själv eller?!? *fniss*
plingeling...
nu är nog Anne framme vid semestermålet, välkommen till moder Svea!
Själv fick jag ett ryck igår och ansade häcken runt hela vår trädgård - hårt fysiskt arbete!! Sen kom några kompisar över och det hela slutade med massa öl och ett besök på puben... nu är jag bakis... ha ha ha.. och det är vädret också, för borta är den strålande solen och värmen... nu är det molnigt och halvtrist..
Och jag har chockat mig själv värre än NÅNSIN tidigare...
Jag är på smällen.....
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj gaaaaaaaaaaaaaad
shit... som sagt.. så läskigt
Nu ska vi smälta nyheten själva en vecka innan vi berättar för våra resp familjer nästa vecka...