Nu har jag gjort det igen... omgång 9
Nenne - *fnissar*
Nu ska jag gå och sova... vill INTE bli sjuk!
Nenne - *fnissar*
Nu ska jag gå och sova... vill INTE bli sjuk!
Nenne - coolt att ni ska segelflyga! Du får ta med dig maken och komma hit till hålan om ni vill göra om det sen nån gång!
Själv har jag skrattat så tårarna sprutade när jag pratade med min knasiga bror om vad vi ska hitta på för upptåg på mamma och pappas 60 årsfest på lördag... det blir inte något speciellt galet, men vi hade kul när vi spånade fritt!!!
Nu är ju supersnorig och ska försöka sova TIDIGT!
Ni är goooooooooa!
Och näpp, alla tankar på att lägga ner tråden är undanskuffade i bortre hörnet av tillvaron.
Själv hamnade jag MITT i hetluften när jag återvände till jobbet i måndags. Har bland annat blivit intervjuad av en rätt lokal tidning och TACK och LOV fått se texten innan den gick i tryck.... gaaaa varför är jag en sån STJÄRNA på osmidiga uttalanden...
... i ingressen står det "Det är mycket premiäråk i den här historien" säger Vickan, lokal byråkrat....
ajajaja
Vad har du gjort i sommar?
Ägnat mig åt min föreningsvärld, varit utomlands en vecka, renoverat och jobbat en hel del
Vad är ditt bästa sommarminne?
En gudomligt mysig paddeltur i strålande solsken över en segelblank sjö i sällskap med goa människor!
Vad är ditt sämsta sommarminne?
Den vidriga smärtan när jag fick missfall.....
Vad önskar du att du hade hunnit med i sommar?
Varit i min hemstad och träffat folk. Läst mer böcker. Gått på Liseberg.
ååå vad skoj med enkät!!!
tjohoo!
nu har jag varit hos päronen och firat deras 60 årsdagar! skoj skoj! Superskojig fest igår med deras nära vänner - 25 pers på lagom liten yta!
Nu är jag hemma i hålan igen och inledde detta med att "städa" trädgården... för vad heter det annars när man plockar bort fallfrukt från marken?!
Lady och Lufsen - *asgarv*
Omsan och Anne - önskar att jag hade lyckats träffa er.. men det lyckas nog inte den här gången surt nog..
Maken försöker få mig att engagera mig i att leta bil... aaaaaaaaaaaaa bilar är dyra, miljödumma och svåra att förstå sig på!!!
Pling!
Jag ska strax hoppa ner för trappen igen och baka äppelmuffins... ville bara titta förbi lite... hihi
jag borde:
måla lister, hjälpa maken med div projekt, sova tidigt, träna
jag gör:
hänger vid datorn och ska baka muffins!!
Zozo - vi hade så låg ambitionsnivå med vårt album så det har varit färdigt länge.. ha ha ha
Muffins - näpp jag tappade bort min stegräknare och saknar den inte. Men jag gick bara som vanligt när jag hade den. Håller med Anne i övrigt.
Själv - letar jag ny bil till maken och mig... SHIT vad dyrt och svårt!!!
Muffins - heja dig!
Själv - har jag av förvirrade orsaker varit på after work istället för fest ikväll. Hade himla skoj!! Men uuuu vad trött jag är nu!