• viktualia

Nu har jag gjort det igen... omgång 9

Anne - förstår att det är sorgligt! *kramar om och hejar på*

Själv borde jag gå och lägga mig.. men jag är gräsänka och då är jag bäst på att vara vaken för länge...

... att det pågår nån sanslös Rockabillyfestival i närheten bidrar inte direkt till känslan av sovdags...

• viktualia

Zozo - åhå! jag är med!
    Men den ambitionsnivån kom vi inte upp i... fotobok alltså..

Själv har jag landat hemma i villan efter en helg på vift! Råsaftcentrifug är skoj!

• viktualia

fniss fniss

ni är ju för bra! synd att jag varken har ork eller tid att bidra till fnittret!

har dock inte glömt er....

• viktualia

Heja Muffins!!!

Själv grubblar jag över vad man gör med sanslösa mängder äpplen.. nån som är sugen på ett äpple?!? eller kanske vill ha en hel banankartong full!

Vägbeskrivning ges till intresserade!!!

*fniss*

• viktualia

Jooo men när man gjort äppelmos av äpplen motsvarande en hel banankartong... *pustar*

En lösning: Råsaftcentrifug!!! ååååå vad gott det blir!

Torkade äpplen - antingen skivade på snören eller i ugnen på låg värme rätt länge.

• viktualia

jaaa jag får buda iväg ett ton i riktning mot dina nejder...

läget efter missfallet.. tjaaa jag jobbar så sjukt engagerat att jag knappt hinner andas. väntar på nästan mens innan cirkusen tillåts dras igång igen...

Sov gott!

• viktualia

gaaaaa

NU har vi hittat ny bil.. maken kom just hem och jag fick provköra bilen som vi kommer att köpa. En volvo v50 från 2004, ursnygg ljusblå färg och med fler hästkrafter än vår nuvarande S40... tokigt!!!

Och allra största delen av projektet sponsras av svärfar..

jag är bara så GRYMT tacksam över svärfars gåva och makens engagemang och allt...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9