080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D
Vi kommer att sova hemma!
Sonen däremot kommer att sova hos farmor.
Vi kommer att sova hemma!
Sonen däremot kommer att sova hos farmor.
Oj vad tiden flyger iväg nu sista dagarna!! Tänk på lördag är vi fruar!!!!
Men man blir ju sur över vädret! Vi valde augusti mycket för att det brukar vara bäst väder....jo tjena!?!?!?
a wife to be - tråkigt men du ska se att de kommer att fixa till klänningen så den sitter perfekt!!
cesseny - vad fint det blev! Visst är det enkelt!? En kul detalj i dukningen
Idag ska jag till min frissa/makeup för sista pratet innan bröllopet, ska ta med min slöja och tiara. Sen ska jag till en leksaksaffär och försöka hitta en liten väska som vi kan ha till ev bidrag till bröllopsresan och/eller kort mm.
Imorgon ska jag få pedikyr, onsdag manikyr, torsdag är det strykning utav alla dukar (pust!) samt lägga i godis i våra små påsar till gästerna och förbereda allt till dukningen och packa! Sen på fredag blir det dukning för hela slanten!! Ska även få tjuvkika på min bukett på em
Förutom det ska vi köpa mineralvatten och dricka, snacks samt nattamaten (korv med bröd).
ALLA frågar om vi är nervösa! Snart så blir jag det......
Just nu känner jag mig rätt lugn, vill bli klar med alla smådetaljer bara sen kanske man kan slappa lite...?!?
LYCKA TILL ALLA!!!
Det här är troligtvis sista gången jag är inne på BT innan bröllopet, imorgon blir det full rulle med dukning mm.
Stor kram till er alla och hoppas vi får uppehållsväder!!!!!
Vi får tänka på varandra när vi står och darrar framför vigselförrättaren
Grattis alla brudar!!!
Vi hade en fantastisk dag med soligt varmt väder, glada gäster och massor av kärlek! Allt gick över förväntan, fina tal, spex och upptåg och till slut PAAAARTYYYYYY!!!
Vi kom hem halv fyra helt slut och med blåsor på fötterna men såå lyckliga som Herr och Fru Fransson!!
Stor kram till er alla och stort tack för all hjälp med tips och råd, det har verkligen varit värdefullt!
Bilder läggs in efter hand på vår hemsida:
lindaojohn080823.weddingannouncer.com
Några från vigseln mm är inlagda nu, vi håller på och går igenom alla bilder, det blev maassor!!
Återigen tack och stor kram till er alla!!!
Alla är så fiiina!!!!!
Tänk nu står vi här som fruar!!!!!
Stort lycka till med era äktenskap och stor kram!!!
Från en lycklig Fru F
Jag är fortfarande i ett lyckorus, när jag tittar på våra bilder kommer jag på mig själv att sitta och le
Det var verkligen den bästa och lyckligaste dagen i mitt liv!
Vi har vigseln filmad men inte tal och sånt. Hade varit roligt för det var många bra och fina tal, en hel del överraskningar och spex men dem kommer vi minnas utan att ha en film
Vi har inte fått alla bilder än, men vi är nog uppe i ca 700 bilder nu!!!!!! Så folk var riktigt flitiga med sina kameror..
Idag ska jag och hämta fotografens bilder, spännande!!!
Bilderna var superfina! Är så himla nöjd
Har scannat in några och lagt in i mitt galleri (tyvärr blir inte bildkvaliteten den bästa....men men
Originalbilderna är fiiina iaf
Kram på er!
Ja jag är superglad att jag startade den här tråden för ca 1år sen, det har varit jättekul att växla idéer och tankar med er brudar. Kommer sakna den tiden med all planering!
Luften gick liksom ur mig efter bröllopet, man har ju laddat och planerat i ett år och sen är det över på en dag
Näpp jag har inte heller fått några papper, har oxå hört att det tar lååång tid.
Stor kram till er alla och lycka till med allt framöver i livet!!! (usch vad sorgligt det kändes att skriva!! )
Jag är så glad att min svägerska rekommenderade den här sidan så man hittade hit!
Vilka vackra bilder, ni var jättefina
Grattis!! Vad kul!!!
Håller tummarna att allt ska gå bra
Brud 080823 skrev 2008-09-13 10:00:28 följande:
Suck när får jag mina papper?!?!?!?
Anna - okej hur går man in och kollar det? Måste man logga in sig med e-legitimation eller nåt sånt?
Nicolina- Låter superhärligt!
Vår bröllopsresa får vänta till nästa år, vi har inga semesterdagar kvar och vi måste fixa lite mer pengar så vi kan unna oss ordentligt!
Hur mycket lägger ni på er bröllopsresa?
Vi som har barn får nog ta med vår son på resan, vi kan inte lämna bort honom en hel vecka precis (han är 2,5år), så det blir ju kanske inte direkt en bröllopsresa........men men så är det, bara att gilla läget.
Tycker inte ni det känns konstigt att säga "min man"? Fniss jag säger alltid fel...börjar säga sambo och ändrar mig sen till min man
Brud 080823-Jättefina bilder!
Och vackert brudpar
Anna- Jag ringde igår till Skatteverket och vårt ärende var avslutat den 16/9 så hon sa att pappren är på väg...
När jag gick in på internetbanken i dag så såg jag att de lagt till mitt nya efternamn! Och hon på Skatteverket sa (tvärtemot vad jag hört) att de nya uppgifterna skickas till bl a Försäkringskassan, min bank mm. Så som jag hört så ska man anmäla allt själv förutom Vägverket.
nicolina- Oj! Jo då förstår jag att ni får lägga till själva!
Vi önskade oss bidrag till vår resa och fick väl ca 4000kr så det är en liten bit på väg! Men vi har inte tänkt oss en sån dyr resa som ni, det blir nog en veckas charter på Grekland eller Italien.