• AnnaochHenrik

080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D

Den gamla tråden stängdes inatt (går 3 månader så fort?) så jag tar mig friheten att starta del 4. I den här tråden går vi i mål, tjejer!

Vi som blir gifta 080823:
    Baccus 13:00 Göteborg
    Ninnabell 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    C123 14:00 Stockholm
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    Mayisan 15:00 Glostorp (Malmö)
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Jacobsson 15:30 Svärdsjö (Falun)
    Brud 080823 15:30 Karlskrona
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Ingarö08 16:00, Ingarö
    Voilen 16:30 Edsbyn

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-28 06:24
    jagskallgiftamig 14:30 Allerum (Helsingborg)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-20 18:20
    tyradonna 14:00 Malmö

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-22 14:16
    Boxerbruden 15:00 Alsike

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-03 21:42
    cesseny 13:00 Strängnäs

• Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D
  • Miss Blue

Therece- duktigt jobbat!!
    Vi har organzapåsar så det är lätt att ta riset för gästerna (har dem i mitt galleri). Men jag tror nog att era gäster fixar det! De öppnar väl inte påsarna förrän efter vigseln när de står och väntar på er?

Har fått tips på bröllopstårta, vad tror ni om detta:
    browniebotten
    chokladmousse
    vaniljpannacotta
    överdrag med vit marsipan

Tyckte det lät rätt gott faktiskt!! Vi är chokladälskare så det skulle nog passa rätt bra...

Idag har jag provning utav hela min outfit! Ska bli jättespännande! Hoppas bara att sömmerskan har sytt färdigt min slöja så man får se den och testa ihop med resten.....

• a wife to be

Idag ska vi träffa prästen, ska bli spännande. Han lät jättetrevlig på telefon, vi vill ha ngn som är lättsam och lite rolig sådär....! Om vi skulle försöka hinna ner och beställa tårta oxå. Ska lämna barnen hos en vännina så då gäller det att passa på

• Miss Blue

Therece - använde ni vanligt matris i påsarna och tvättade ni riset? En del gör ju det....

• powersmurf

Hejsan!!

Vi skall också gifta oss den 23 Augusti..på Åland
    hoppas att jag får vara me i gruppen..

• Miss Blue

Välkommen!

powersmurf skrev 2008-07-09 11:12:19 följande:
    Hejsan!!Vi skall också gifta oss den 23 Augusti..på Ålandhoppas att jag får vara me i gruppen..
  • C123

jag ska ordna med brudbukett idag...antar att ni alla redan hunnit det? Tänkte fråga vad rimliga priser är för en bukett, jag tycker den här var väldigt fin
    www.blomsterstudion.se/admin/images/Brudbukett1.jpg

Får se vad det blir...sen ska ju min tärna ha en bukett också
    Vad gick era buketter på? Om ni har ordnat redan.

• Miss Blue

Den var jättefin!
    Jag ska ha den som finns vid mitt nick, finns en större bild i galleriet oxå. Den kostar 1250kr och ska vara i hållare. Cremefärgade Vendelarosor samt ljusrosa Heavenrosor ca 24st, hjärtan på snöre + att jag har lagt till nålar med kristaller som ska sitta lite här och där i buketten och blinga lite

C123 skrev 2008-07-09 11:17:39 följande:
    jag ska ordna med brudbukett idag...antar att ni alla redan hunnit det? Tänkte fråga vad rimliga priser är för en bukett, jag tycker den här var väldigt finwww.blomsterstudion.se/admin/images/Brudbuket...Får se vad det blir...sen ska ju min tärna ha en bukett ocksåVad gick era buketter på? Om ni har ordnat redan.
  • nicolina2008

Åhh, jag provad min klänning igår och den är så vacker!! De måste sys in lite så jag får vänta lite tills jag får hem den. Passade på att köpa underkläder också så nu är det fixat.

Vi har också möte med vår präst idag så igår att vi och valde palmer. Vad frågar ni er präst för frågor?

• nicolina2008

Min kommer kosta 900:- och jag kommer ha rosa och limefärgade rosor i en "boll" i hållare.

• C123

Miss Blue skrev 2008-07-09 11:20:58 följande:

Den var jättefin!Jag ska ha den som finns vid mitt nick, finns en större bild i galleriet oxå. Den kostar 1250kr och ska vara i hållare. Cremefärgade Vendelarosor samt ljusrosa Heavenrosor ca 24st, hjärtan på snöre + att jag har lagt till nålar med kristaller som ska sitta lite här och där i buketten och blinga lite
    Vilken fin bukett! Jag tänker att när det är lite högre pris så bör den ju hålla länge också Snyggt med kristaller i
Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D