• AnnaochHenrik

080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D

Den gamla tråden stängdes inatt (går 3 månader så fort?) så jag tar mig friheten att starta del 4. I den här tråden går vi i mål, tjejer!

Vi som blir gifta 080823:
    Baccus 13:00 Göteborg
    Ninnabell 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    C123 14:00 Stockholm
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    Mayisan 15:00 Glostorp (Malmö)
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Jacobsson 15:30 Svärdsjö (Falun)
    Brud 080823 15:30 Karlskrona
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Ingarö08 16:00, Ingarö
    Voilen 16:30 Edsbyn

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-28 06:24
    jagskallgiftamig 14:30 Allerum (Helsingborg)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-20 18:20
    tyradonna 14:00 Malmö

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-22 14:16
    Boxerbruden 15:00 Alsike

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-03 21:42
    cesseny 13:00 Strängnäs

• Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D
  • LLJÖ

Hofsan: den såg jättefin ut också, men inte riktigt min stil. Men ochideer var ett bra tips. Jättefin dukning också, otroligt uppstyrt. Jag har knappt hunnit tänka på dukningen än...

• a wife to be

Hofsan

Vilken låt sjöng du?

Jag fick också spela in en skiva på min hippa. Det blev Det gör ont med Lena Ph, lång historia bakom den........

Visst var det sjukt roligt, hade kunnat stanna där hela dagen!

• Hofsan

Ja det var jätteskoj. Kärleken är evig med Lena Ph blev det här
    Jag svepte 1 grogg och ett glas vin först annars hade det nog aldrig gått vägen

• Miss Blue

nicolina 2008- Tyvärr bor vi i en mindre stad och det finns bara två stora konditorier (de har köpt upp mindre konditorier), och de vi har valt gör de absolut vackraste tårtorna (de har jättegoda bakverk, vi vet sen tidigare he he)

LLJÖ- Ja det är bara att gilla läget och köpa små bakelser....men attityden kunde de definitivt ändra på tycker jag!

Ja ja det får väl lösa sig. Men jag fick inga stora förhoppningar på att de kan göra en speciell tårta heller....om allt annat verkar så jobbigt så vill det väl till att de ska göra något "de inte brukar göra"?!?!?!?!? Serviceminded - jo tjena

Roligare saker!
    Var till min frissa och hämtade två st tiaror, ska prova vilken som passar bäst ihop med hela outfiten på onsdag. Vi pratade även lite makeup, det känns kanonbra och jag lääängtar verkligen till bröllopsdagen, så himla lyxigt att bli iordninggjord och få GIFTA SIG!!!!!! HURRA!!
    47 DAGAR KVAR TJEJER!!!!!!TJOHOOO

(för den som undrar är jag liite eftermiddagstrött...he he)

• nicolina2008

Miss Blue: samma här!! och så måste jag jobba över då en tjej är sjuk..bläää

Men hjälp! Bara 47 dagar kvar...Börjar känna mig stressad...

• Miss Blue

Tiden går så himla långsamt...
    Jag har inte semester förrän om 3 veckor - känns som en evighet dit!!!
    Men sen blir det 5 härliga semesterveckor!! Första gången jag plockar ut hela semestern i ett svep

• LLJÖ

Har ni andra någon semester innan/efter? Vi är lediga veckan innan, blir rätt mycket jobb då eftersom vi ska festen hos mina föräldrar. Mycket inköp och pyssel, men det ska bara bli kul. Hela familjen bor därute då och alla ska hjälpa till.

Veckan efter sticker vi ut i Europa någonstans, vet inte vart (önskemål på Italien, Grekland, Malta eller liknande), det är en present från mina föräldrar, vi får veta det först den 23:e, spännande... Sen sparar vi resten av semesterdagarna till efter nyår då vi sticker tre veckor till Nya Zeeland & Hong-Kong. Ska bli så mysigt!

Vad har ni för bröllopsreseplaner?

• Miss Blue

Vi har semester veckorna innan + veckan efter.
    Ingen bröllopsresa i år, det blir nästa år, vart vet vi inte än

Vilken kul grej att ge en resa som är lite hemlig, kul!!

• nicolina2008

Vi tar semester 2 veckor innan och 1 vecka efter. Vi ska åka till London veckan efter bröllopet och sen åker lite längre senare i år!

Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D