Inlägg från: Bröllop 2008 |Visa alla inlägg
  • Bröllop 2008

080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D

haha, i natt vaknade jag hela tiden och kunde inte sova. Jag trodde att min syster och mina tjejkompisar skulle stå brevid sängen och hämta mig för möhippan.. drömde tom om det

Jag har inte varit nervös för detta tidigare men nu börjar jag få lite panik, vad ska de hitta på? När kommer det vara?
    Lite jobbigt att inte veta när de kommer..

• Bröllop 2008

33 dagar kvar idag - tiden går fort nu!

• Bröllop 2008

usch, jag vet ninnabell.. ibland försöker jag bara "stänga av" annars hade jag blivit helt förstörd av nervositet och att allt inte ska gå bra.

En av mina tärnor är fortfarande utan klänning, försöker inte att bli nervös över detta, det kommer ordna sig till slut.. hoppas jag!

• Bröllop 2008

Vi ska också ha 5 veckor semester, har heller aldrig haft semester så länge Ska bli såå skönt. Vi går inte på semester förren den 13 augusti och är tillbaka på jobbet den 18 September - Härligt!!

• Bröllop 2008

När ska ni göra era festhäften? Så nära inpå eller när ni är klara med det? Jag är så orolig att man är klar med häftet så ringer ngn och säger att de inte kan komma.. då är ju hela borsplaceringen fel och namnet är med i presentationen.

Men det är väl bara att gilla läget då, eller hur!

• Bröllop 2008

Tack Hofsan! Ibland tänker man inte alls

• Bröllop 2008

jagskagiftamig, jag vill också se ditt vigselprogram
    Vi är snart klara med vårt, vi har ett A4 som är vikt på längden.

• Bröllop 2008

Jätte fina vigselhäften jagksagiftamig.

Vi ska ha dessa löfterna, prästen säger inget före utan vi säger allt i följd själva.

NN jag vill älska dig
    dela glädje och sorg med dig
    och vara dig trogen
    tills döden skiljer oss åt.

• Bröllop 2008

hihi jag tänkte ta med mig skorna till jobbet imorgon, ska bli intressant att se hur de känns efter en dag

• Bröllop 2008

Usch va tråkigt Brud 080823!! Att de inte kan göra rätt!

AnnaochHenrik, va härligt det låter! Jag jobbar i 2½ vecka till sen är vi lediga i 5 veckor!

Visst är vädret helt underbart! Vi ska nu dra iväg till vinterviken för att sola och bada, ska bli sååå skönt!

Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D