080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D
LLJÖ, grattis till att du blivt moster, va roligt!
Nu ska jag ändra om i vårt vigselprogram..
Vilka psalmer har ni?
LLJÖ, grattis till att du blivt moster, va roligt!
Nu ska jag ändra om i vårt vigselprogram..
Vilka psalmer har ni?
LLJÖ, samma psalmer som vi vi ska dock ha en till och det är den jag är osäker på. Den blomstertid nu kommer känns ju lite fel för sommaren är ju nästan över
Har ni några andra förslag på psalmer.
Hejsan, igår blev jag hippad! Gick till jobbet som vanligt men där låg en låda med beskrivning, färdkost & en lapp där det stod att jag har tagit ledigt och hippan börjar. Det var en helt underbar dag, älskar verkligen min syster och mina vänner, allt var jätte planerat och jätte kul.
haha är 100 på att de kommer göra en kalender med mig som fotomodell, jag fick ta 12 kort med olika kläder för olika årstider
Idag har min M2B sin svensexa.
jagskagiftamig, vi gjorde våra placeringstavlor i BT's placeringsverktyg. Vi har bordsplaceringen med nummer i festhäftet och som bordsplaceringstavla har vi bordsplaceringen med namnen.
Det blev jätte suddigt när man sparade ner den men min M2B gick in och ändrade namen i filen så att det blev helt perfekt.
Roliga bilder
Jag känner igen det, känslan att vi kommer glömma ngt. Vi åker söderut om en vecka då gäller det att ha allt med dig!
LLJÖ, då kanske vi ses vi ska snart åka in till stan och se vad som händer. Man kanske ska gå och kolla natklubben på Stureplan ikväll!
hihi du ska inte vara med på vattenkriget på djurgården, Sthlm norr mot Sthlm söder - så man ska se till att inte åka till djurgården idag
Va synd! haha och jag skulle vara med för söder
Brud 080823, Va kul, jag är också från K-na fast jag flyttade för ca 13år sedan, men vi åker ofta hem till familjen & vännerna. Var ska ni gifta er någonstans?
Åh, va mysigt att ni ska gifta er på båten! Jag har varit på en bröllopsfest på KSS, jätte fint ställe!
Vi ska gifta oss i Malmö, min M2B kommer därifrån så det blir mitt i stan i St Johanneskyrka vid Triageln.
Ja vi får verkligen hoppas på fint väder, det står i tidningen idag att det ska vända och bli fint igen
Vi åker ner till Karlskrona nu på torsdag för att ta det lungt några dagar, sen drar vi till Malmö tisdag veckan efter.
Ja, 15 grader är inte så mycket. Jag har heller inget ta på mig om det blir kallt, jag tänkte att jag är inte ute så jätte mycket. (fast du är ju på båten så din m2b får värma dig där )
Va härligt Hogfsan! Hoppas det håller sig tills den 23e!
Oj Sorry! Hofsan menar jag, det slant lite!
Först går vår brudnäbb 5år in och kastar lite rosor framför sig, sen kommer jag och min M2B efter oss går våra tärnor och marskalkar.
Brud 080823 & a wife to be - hoppas era nära blir bättre!
Hoppas du kryar på dig till nästa helg!! Vi vill inte vara sjuka7förskylda den helgen Idag är sista dagen jag jobbar sen är det 5 veckor semester!!
Vi skrev ut våra festhäften och vigselprogram igår, de blev jätte fina!! Om det är folk som avbokar nu så får det vara. Deras namn kommer vara med i häftet.
Nu ska jag iväg och fäga hårtet sista gången innan bröllopet!
Vi skrev ut dem i färg, fick tillgång till en jätte bra skrivare som kunde skriva ut i färg. Vi skrev på A4 som vi vek på mitten (ej på längden) 3 A4sidor så det belv 12 sidor att skriva på.
Ja, tänk att man om 10 dagar heter ett annat efternamn, jag måste börja öva på att skriva namnteckning
Festhäfterna, vigselhäfterna är klara rispåsarna är också klara, det känns som att man har allt under kontroll, hoppas man känner så på fredag också!
Vi tänkte ringa till alla idag och dubbelkolla alla bokningar, att bussar kommer till gästerna, limosuien till oss mm mm
På torsdag ska vi lämna allt till lokalen så ordnar de med dukning och allt. Snart är vi fruar!!
Hej på er! Nu tar vi in på hotell i Malmö tills måndag Vet inte om jag kommer i kontakt med internet under denna tiden så jag vill önska er alla LYCKA TILL!! Hoppas eran dag blir helt underbar! - Vi kan väl höras i tråden efteråt så att vi kan berätta hur det var
Hallå! Allt blev helt perfekt! Jag skulle inte ilja ändra på någonting, oj va underbart det var.
Det ösregnade hela dagen men det gjorde ingenting!