Inlägg från: Miss Blue |Visa alla inlägg
  • Miss Blue

080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D

Tack så mycket, vad glad jag blir

Therece skrev 2008-07-08 10:18:55 följande:
    Miss Blue: Nästan omöjligt att välja tiara ..men tycker nog nr 1 är finast... Gud vilka fina saker du fixat, bordplaceringskort, tavlan o allt annat. Ser hur proffsigt ut som helst! Hofsan: Hade oxå blivit irriterad. Störigt att inte meddela själv..!
  • Miss Blue

Hmm jag blir lite förvirrad vilka ni menar...
    Bild 1, bild 2
    eller som jag döpt bilderna till tiara nr 1 eller nr 2?????

Nej klänningen har detaljer som går i silver inte svart (men det kanske är lite svårt att se på bilderna )

• Miss Blue

Vad skönt att ni fått reda på varför hon betett sig som hon gjort, det måste kännas bra! Stor kram!!
    Brud 080823 skrev 2008-07-08 10:39:03 följande:

Det ser ut som om det löser sig för min kära mamma. Hon hade fått en liten hjärnblödning, det är blödningen som trycker på och som gör att hon är så konstig.Så nu ska de borra hål och tappa ut det blodet sen räknar de med att hon ska bli normal igen.
  • Miss Blue

Vet hur det känns...
    Min mamma opererade bort en tumör i halsen för ca 1,5 månad sen...
    Det ska gå bra ska du se, de är duktiga inom sjukvården

• Miss Blue

åkej!

Therece skrev 2008-07-08 11:25:38 följande:
    Miss Blue: Jag menar tirar nr 1 som du själv döpt den till
  • Miss Blue

Therece- duktigt jobbat!!
    Vi har organzapåsar så det är lätt att ta riset för gästerna (har dem i mitt galleri). Men jag tror nog att era gäster fixar det! De öppnar väl inte påsarna förrän efter vigseln när de står och väntar på er?

Har fått tips på bröllopstårta, vad tror ni om detta:
    browniebotten
    chokladmousse
    vaniljpannacotta
    överdrag med vit marsipan

Tyckte det lät rätt gott faktiskt!! Vi är chokladälskare så det skulle nog passa rätt bra...

Idag har jag provning utav hela min outfit! Ska bli jättespännande! Hoppas bara att sömmerskan har sytt färdigt min slöja så man får se den och testa ihop med resten.....

• Miss Blue

Therece - använde ni vanligt matris i påsarna och tvättade ni riset? En del gör ju det....

• Miss Blue

Välkommen!

powersmurf skrev 2008-07-09 11:12:19 följande:
    Hejsan!!Vi skall också gifta oss den 23 Augusti..på Ålandhoppas att jag får vara me i gruppen..
  • Miss Blue

Den var jättefin!
    Jag ska ha den som finns vid mitt nick, finns en större bild i galleriet oxå. Den kostar 1250kr och ska vara i hållare. Cremefärgade Vendelarosor samt ljusrosa Heavenrosor ca 24st, hjärtan på snöre + att jag har lagt till nålar med kristaller som ska sitta lite här och där i buketten och blinga lite

C123 skrev 2008-07-09 11:17:39 följande:
    jag ska ordna med brudbukett idag...antar att ni alla redan hunnit det? Tänkte fråga vad rimliga priser är för en bukett, jag tycker den här var väldigt finwww.blomsterstudion.se/admin/images/Brudbuket...Får se vad det blir...sen ska ju min tärna ha en bukett ocksåVad gick era buketter på? Om ni har ordnat redan.
  • Miss Blue

Tackar tackar!
    Jag fastnade för den redan från början och har hållit fast vid samma

C123 skrev 2008-07-09 12:11:18 följande:
    Miss Blue skrev 2008-07-09 11:20:58 följande:
    Vilken fin bukett! Jag tänker att när det är lite högre pris så bör den ju hålla länge också Snyggt med kristaller i
    [/citat]

Vad tråkigt hoppas att det löser sig, den kanske ha fått i sig nåt olämpligt. Håller tummarna!
    ninnabell skrev 2008-07-09 12:18:39 följande:
    [citat]
    Fan...våran katt är sjuk...det bara rinner skum ut munnen och näsan på han och han hulkar och har svårt att andas....vi är på väg till djursjukhuset nu....fattas bara att min lilla bubbe dör nu....snälla håll tummarna för mig nu
Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D