Inlägg från: Miss Blue |Visa alla inlägg
  • Miss Blue

080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D

Tänk brudar - imorgon är det EXAKT en månad kvar!!!!

• Miss Blue

Jättefint!
    Lite kul, vi ska ha samma ingång och utgångsmarch, psalm 84 samt "Du är allt" som solosång

jagskallgiftamig skrev 2008-07-22 23:14:35 följande:
    Nu har jag lagt in bilder på vårt vigselprogram i galleriet. Enkelt, men stilrent...
  • Miss Blue

Igår träffade vi prästen och vi gick igenom hela vigseln. Jag började naturligtvis att fnissa under löftena
    Min M2B däremot var lugn och allvarlig jaja hoppas bara att jag inte kommer att börja asgarva i ren nervositet!! Det blev så himla verkligt att stå framför varandra och säga JA...
    Jättefina löften, lite modernare än vad jag har hört förut. Kommer inte exakt ihåg men vi kommer att säga "jag älskar dig" och "till livets slut" istället för tills döden skiljer oss åt. Det kändes jättebra! Det är inte vi som skrivit löftena utan det är de som vår präst använder - suveränt!!

• Miss Blue

Det är ju inget man gör varje dag precis......

nicolina2008 skrev 2008-07-23 08:15:27 följande:
    Jag blev jättekonstig när vi skulle öva med prästen...Fick knappt fram det jag skulle säga och kände mig jättenervös.. undrar just hur det kommer att gå.
  • Miss Blue

Vi hade en annan variant kommer inte ihåg exakt men vi hade med "jag älskar dig till livet slut" eller nåt sånt (minne som en guldfisk

• Miss Blue

jagskagiftamig- kul!! Alltid en självkänsleknuff när man lyckas!

ninnabell- det finns i syaffärer ev Åhléns (har för mig att jag sett det där), tja det sitter ju bra på de gardiner jag sytt upp men frågan är om du vågar chansa på bröllopsdagen? Jag skulle nog inte göra det......

boxerbruden- känner igen det där med att man har ändrat sig helt mot vad man ville ha från början. Jag skulle inte ha en axelbandslös (för det kunde jag ju inte passa i), skulle inte ha vare sig slöja eller tiara....
    Jaha och vad blev det? Jo axelbandslöst, slöja och tiara!!!!

Hörrni brudar det är bara 29 DAGAR KVAR!!!!!!!
    Kan ni fatta hur fort tiden har gått??!?!?!?

• Miss Blue

jagskallgiftamig - vilken cool limousine i ditt galleri!!! Är det den ni ska ha??? *grön av avund*

• Miss Blue

Vi kommer inte ha en limousine utan vi lånar en Audi Q7 från M2B´s jobb (lite SUV aktig, rymlig och bra!).
    Funderar på om vi ska dekorera bilen lite....kanske med sidenband, då förstör man ju inte lacken eller nåt....

• Miss Blue

Ska väl tillägga att vi lånar bilen gratis!

LLJÖ skrev 2008-07-25 11:33:28 följande:
    Vi valde att inte lägga några pengar på transporten mellan kyrka och fest. Ingen av oss är särskilt intresserad av bilar och sånt så en kompis till oss skjutsar oss i sin gröna jaguar (passar vårt färgtema) från kyrkan. När alla väl är på plats ute på gården (mina föräldrars) där festen ska vara kommer vi att bli inkörda på gårdsplanen i skopan på pappas traktor. Den ska vi klä in i ett stort lakan för att inte bli smutsiga. (Jag är typ uppvuxen i den där skopan så det är en lite kul grej). Från denna skopa ska sedan vårt toast-par dra upplägget för kvällen.
Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D