080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D
Tänk brudar - imorgon är det EXAKT en månad kvar!!!!
Tänk brudar - imorgon är det EXAKT en månad kvar!!!!
Jättefint!
Lite kul, vi ska ha samma ingång och utgångsmarch, psalm 84 samt "Du är allt" som solosång
Igår träffade vi prästen och vi gick igenom hela vigseln. Jag började naturligtvis att fnissa under löftena
Min M2B däremot var lugn och allvarlig jaja hoppas bara att jag inte kommer att börja asgarva i ren nervositet!! Det blev så himla verkligt att stå framför varandra och säga JA...
Jättefina löften, lite modernare än vad jag har hört förut. Kommer inte exakt ihåg men vi kommer att säga "jag älskar dig" och "till livets slut" istället för tills döden skiljer oss åt. Det kändes jättebra! Det är inte vi som skrivit löftena utan det är de som vår präst använder - suveränt!!
Det är ju inget man gör varje dag precis......
Vi hade en annan variant kommer inte ihåg exakt men vi hade med "jag älskar dig till livet slut" eller nåt sånt (minne som en guldfisk
näpp....letar vidare
jagskagiftamig- kul!! Alltid en självkänsleknuff när man lyckas!
ninnabell- det finns i syaffärer ev Åhléns (har för mig att jag sett det där), tja det sitter ju bra på de gardiner jag sytt upp men frågan är om du vågar chansa på bröllopsdagen? Jag skulle nog inte göra det......
boxerbruden- känner igen det där med att man har ändrat sig helt mot vad man ville ha från början. Jag skulle inte ha en axelbandslös (för det kunde jag ju inte passa i), skulle inte ha vare sig slöja eller tiara....
Jaha och vad blev det? Jo axelbandslöst, slöja och tiara!!!!
Hörrni brudar det är bara 29 DAGAR KVAR!!!!!!!
Kan ni fatta hur fort tiden har gått??!?!?!?
jagskallgiftamig - vilken cool limousine i ditt galleri!!! Är det den ni ska ha??? *grön av avund*
Vi kommer inte ha en limousine utan vi lånar en Audi Q7 från M2B´s jobb (lite SUV aktig, rymlig och bra!).
Funderar på om vi ska dekorera bilen lite....kanske med sidenband, då förstör man ju inte lacken eller nåt....
Ska väl tillägga att vi lånar bilen gratis!