Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

Augustilistan del 5

Hmm nej jag tror inte den kostar mer än 52kr flaskan faktiskt

• bridesilly

asti cinzano valde vi som välkomstdryck, lite dyrare, 69kr flaskan tror jag det va men de flesta vi känner gillar den så då kör vi på det

• bridesilly

Finns det rosa törley med? Hmmm såg aldrig jag på systemet när vi var dit och köpte lite testflaskor med låtsas skumpa!

• bridesilly

Vi har räknat välkomstdrinken på 2 glas per person ca. Både den som är alkholfri och astin. Till middagen kommer vi ha piccoloflaskor med chapel hill till alla och cateringfirman serverar alkoholfritt dricka till maten. Mer alkohol än så kommer vi inte ha sen. Till tårtan blir det cider eller kaffe

• bridesilly
    blivandefrularsed skrev 2008-07-20 11:14:56 följande:
    På systemet i lidköping är det en beställningsvara, i jönköping finns den tydligen i butiken´. Så varierar verkar det som
    aha okej, ja här där jag bor så har dom nog inte största utbuder. Tycker det dock är kalas att man kan kolla lagersaldot på det man ska ha innan man går till butiken. Då visste vi att allt fanns hemma
  • bridesilly

Glömde bort er? Hoppas denne har bättre koll på bröllopsdagen!

• bridesilly

Medans vi är och fotograferas efter vigseln så får gästerna välkomst tal av en tärna, tipsrunda, välkomstdrink och snack, kika på bordsplaceringstavlan, skriva i gästboken. Tror att dom är sysselsatta fram till att vi kommer,tar inte så väldans lång tid med fotograferingen.

• bridesilly
    nilia skrev 2008-07-26 17:33:21 följande:
    Ojojoj jag hade totalt missat att det hade startat en ny tråd! Jag är ju helt lost Men nu har jag hittat hit igen
    välkommen tillbaka
  • bridesilly

Snart är det augusti wiiiiiiiiiiiiiiie

• bridesilly

I cant wait Denna dag som vi planerat så länge är snart här för alla augustibrudar. Inte klokt va fort tiden går.

Svar på tråden Augustilistan del 5