Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

Augustilistan del 5

Då får du fixa med bröllopsbilder till album och tack kort, göra scrapbook album kanske? Finns ganska mycket bröllopsrelaterat kvar sen ändå och när man är klar med det får man börja planera nästa steg i livet vad det nu kan vara, barn, bil, nytt boende med mera med mera. Vi ska nog kika efter ny lägenhet efter detta

• bridesilly

Vi har hållit på med alla detaljer i jättegod tid just för att slippa stressa sista veckorna men nu har ju tiden gått så fort så man inte hinner med att tänka klart

• bridesilly

Oj hela veckan För vår del kan det bli så illa att vi inte får nycklarna förräns på fredag eftermiddag, ifall det är minnes stund inbokad den dagen. Hoppas med mig att det inte är det. Jag vill ha hela dagen på mig annars kan vi snacka stressigt värre. Gaaaaah

• bridesilly

åååååååååååh va suuuuuuur jag blir hur kan man när man är väl medveten om att vigseln är nästa vecka vräka ur sig att du vet att den personen kommer också va. VAAAA nej det vet jag inte efter som denne har tackat nej och maten är betalad och klar och bordsplacering gjord. Fyyyy jag blir så arg så sur så irriterad.

• bridesilly

hur mycket har ni kvar nu tjejer?

• bridesilly
    Nightingale skrev 2008-07-28 12:04:53 följande:
    Samma här, igår när jag råkade ringa till en gäst så nämnde hon att ett par hade gjort slut och expojkvännen kommer int e.MEN VA FAN, ring och säg det!!!
    jaaaa ska det vara så svårt att förstå att man faktiskt måste betala för alla som kommer oavsett om dom dyker upp eller inte. Eller som i mitt fall tänker dyka upp fast man inte tackat ja och förväntar sig att det ska finnas mat ändå eller ....arrrrgh
  • bridesilly

Vi kommer ha nr 84 vi lyfter våra hjärtan, den blomstertid nu kommer nr 199 fast med texten på bröllopsdagen ber vi.

Inmarsch bröllopsmarch ur lohengrin, wagner
    Utmarsch Mendehlsson

solosånger kärleken förde oss samman & som en saga

• bridesilly

Nu ska man till stan en sväng för att plocka upp ännu mer saker jag har kommit på som saknas. Tar det aldrig slut det här handlandet Ska köpa en kul grej med, rosa champagne att skåla i ensamma på kvällen efter bröllopsmiddagen

• bridesilly

nervös nervös nervööööööööööööööööös

• bridesilly
    Labolina07 skrev 2008-07-30 18:30:55 följande:
    hihi snart är det
    Ja och hur jag än säger till min hjärna att det inte är något att vara nervös inför så vill den inte lyssna till detta
Svar på tråden Augustilistan del 5