Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

finns det nån fortsättningstråd för de brudar som gifte sig 9 augusti?

• bridesilly

ååh jag är sååå otålig, jag vill ha bilderna från bröllopet NUUUU

• bridesilly

Ja nu är det sista högen som ska gifta sig till helgen. Ha så roligt nu flickor och lycka till, det kommer bli den bästa dagen i ert liv så var i nuet hela tiden och minns allt som händer

• bridesilly

Vi väntar på att alla bilder ska dimpa ner i postlådan från våra gäster Sen är fotografen snart klar med våra album och förstoringar med mera. Sååå kul det ska bli att göra egna album och scrapbook av våra fina bilder

• bridesilly

Godmorgon, då var alla augustibrudar fruar nu
    Bilder tack

• bridesilly

oh va fina ni var din klänning var helt sagolikt fin

Humlanhubbe skrev 2008-09-01 14:15:45 följande:
    Hehe..jajjemen =) Feels good Bilder finns..
  • bridesilly
    Humlanhubbe skrev 2008-09-01 18:04:38 följande:
    Tack snälla du!Jag blev kär direkt jag såg den o tänkte 'Den vill jag ha'..o så blev det =)
    Samma här, medsamma jag såg min eden klänning visste jag att den var DEN klänningen
  • bridesilly

Ja jag vet inte vart alla augustibrudar har tagit vägen? ni tänker väl inte lämna BT allra redan? Måste man inte stanna kvar ett tag och diskutera detaljerna?

• bridesilly

Äntligen är det min tur skrev 2008-09-12 21:03:54 följande:

Nä håller med. Luften gick ur en liksom.Det kommer en berättelse nån gång också.... Idag har jag badat ute!! Fotat lite trashbilder. Mest bad. Bev inte så mycket trascha för o va ärlig. men kaaaaaaaaaallt va det iaf fast väääldigt roligt. Ska kanske fota lit till i morrn igen. Det finns blider i galleriet om nån vill se iaf
    Jättefina bilder verkligen. Har du originalen i färg? Tror dom är ännu snyggare när i färg så man ser kontrasterna mellan den vita klänningen och vattnet
  • bridesilly

har lagt in bilder från vår dukning för den som är nyfiken

• bridesilly

tackar vi blev jättenöjda. det var hur snyggt somhelst att ha diamanter överallt på borden
    Miss Blue skrev 2008-09-18 08:23:08 följande:

Enkelt och snyggt!!
Svar på tråden Augustilistan del 5